חברת Nothing חשפה הערב (שלישי) את מכשיר הדגל החדש שלה - Phone (2), הדור השני והמצופה לסמארטפון שלה. בין החידושים במכשיר ניתן למצוא את ממשק ה-Glyph החדש בחלקו האחורי של המכשיר, המאפשר למשתמשים להתאים רצפי אור וקול מותאמים אישית לשימושים שונים, וכך למזער אינטראקציות עם המסך הראשי על ידי גישה להתראות במבט חטוף. 

בנוסף, Phone (2) מריץ גם את מערכת ההפעלה המחודשת Nothing דור 2.0, שנועדה להפחית הסחות דעת, תוך מתן חוויה מהירה וחלקה ומגלמת את האסתטיקה הייחודית של החברה. הוא כולל גם מעבד Snapdragon® 8+ Gen 1, המספק חוויית פרימיום, ומתהדר במצלמה כפולה עוצמתית של 50MP עם אלגוריתמים מתקדמים לצילום אמיתי, וצג LTPO OLED ברזולוציית 6.7 אינץ'.

Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)
Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)

המכשיר החדש מספק חוויה יותר ארגונומית, כאשר ב-Nothing הקטינו את המסגרת האמצעית ב-1 מ"מ, והוסיפו וגב זכוכית ייחודי ונעים למגע. אחד הפיצ'רים שתוכלו למצוא כעת במכשיר הוא שדרוג של ממשק ה-Glyph, המאפשר למשתמשים להקצות רצפי אור וקול מותאמים אישית לאנשי קשר ולהתראות, כדי לקבל מידע מכוון להם, כאשר הטלפון מציע פונקציות נוספות, בהן מחוון טעינת סוללה ופנס.

כחלק מעדכון הממשק, הוגדל מספר מקטעי LED, זאת כדי לאפשר התאמה אישית ופונקציונליות רבה יותר, וכעת הוא כולל גם ספירה לאחור ומעקב אחר התקדמות עבור שירותי נסיעה או משלוחים, בעוד שהודעות Glyph חיוניות מבטיחות שהמשתמשים לא יחמיצו את מה שהכי חשוב להם. כאמור, בעת קבלת התראה מאנשי קשר או יישומים נבחרים, פלח ה-LED בפינה הימנית העליונה יזרח בהתמדה להשבת תשומת הלב. באמצעות ה-Glyph Composer החדש, משתמשים יכולים להתאים אישית את החוויה שלהם על ידי יצירת רינגטונים ייחודיים של Glyph.

לצד הפיצ'ר הויזואלי, המכשיר כולל את מערכת ההפעלה Nothing OS, המספקת חווית משתמש מהירה וחלקה, לצד פריסת מונוכרום חדשה ואפשרות להסיר תוויות אפליקציה. בנוסף, היא מאפשרת למשתמשים להתאים אישית עיצוב רשת, גודל ווידג'ט ונושאי צבע, תוך הצגת פריסות תיקיות חדשות וכריכות מאוירות. בחברה ביצעו אופטימיזציה של התוכנה והפכו את מהירות פתיחת האפליקציה למהירות פי שניים מזו של הטלפון הקודם, תוך חידוד של למעלה מ-500 מעברים ואנימציות.

Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)
Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)

Phone (2) כולל מצלמה קדמית של 32MP, ומערכת מצלמה אחורית כפולה בעלת שני חיישני 50MP מתקדמים, עם חיישן ראשי משודרג ל-Sony IMX890. המכשיר מצויד גם במעבד איתות תמונה מתקדם של 18 סיביות (ISP), כך שיש לו את היכולת לעבד נתוני מצלמה עד פי 4,000 יותר מקודמו. הדבר מאפשר מינוף אלגוריתמים חדשים, ודיוק ברמה מדהימה עבור תמונות וסרטונים.

בנוסף, עם גידול פי שלושה בלכידת הנתונים, פונקציונליות ה-HDR המתקדמת לוקחת שמונה פריימים עם רמות חשיפה משתנות בתחום ה-RAW של החיישן, דבר המאפשר לשמר שפע של פרטים מורכבים בכל פריים, ובסופו של דבר למזג אותם כדי לייצר תמונה סופית הלוכדת את התוצאה האמיתית ביותר. כדי לשפר עוד יותר את חווית המצלמה, Motion Capture 2.0, טכנולוגיה מתקדמת מבוססת AI, מאפשרת זיהוי בזמן אמת של נושאים נעים ומבטיחה מיקוד מדויק בכל הפרטים החיוניים.

המכשיר מעלה גם את יכולות הקלטת הווידאו עם רזולוציית 4K ב-60fps במצלמה האחורית הראשית, כאשר החוויה משופרת עוד יותר על ידי מצב פעולה, המבטיח צילום חלק גם תוך כדי תנועה. עם EIS (ייצוב תמונה אלקטרוני) ו-OIS (ייצוב תמונה אופטי), המשתמשים יכולים לצפות לתוצאות חלקות הרבה יותר. בנוסף, המצלמה הקדמית מאפשרת הקלטה עצמית ב-1080P ב-60 פריימים לשנייה.

כאמור, המכשיר מצויד במעבד המתקדם Snapdragon® 8+ Gen 1 ובסוללת 4700mAH, המספקים ביצועים מהירים וחיי סוללה מתמשכים למשתמשים בחיי היומיום שלהם. משתמשים יכולים לטעון במהירות וגם באופן אלחוטי, ולהגיע ל-50% סוללה בקצת פחות מ-20 דקות של טעינה קווית מהירה. Phone (2) כולל גם צג LTPO OLED מקצה לקצה בגודל 6.7 אינץ', עם קצב ריענון אדפטיבי מ-120 הרץ עד 1z כדי להבטיח צריכת חשמל אופטימלית וביצועי שיא, מבלי להתפשר על חיי הסוללה.

Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)
Phone (2) של Nothing (צילום: יח''צ)

מחירים וזמינות: המכשיר מגיע בצבעים לבן ואפור כהה, ושני נפחי זיכרון: 256GB ו-12GB זיכרון RAM (מחיר: 2,699 ש״ח) או 512GB ו-12GB זיכרון RAM (מחיר: 3,299 ש״ח). 

המשתמשים הישראלים יכולים להיות בין הראשונים בעולם לרכוש את המכשיר החדש, כאשר המכירה המוקדמת החלה היום, ברשתות באג, מחסני חשמל, אייבורי ו-Go Mobile, ומכירת המכשיר תחל ב-31 ביולי. בנוסף, הראשונים להזמין מכשיר בנפח זיכרון 512GB יקבלו את המכשיר כבר ב-19 ביולי, לצד אוזניות Nothing Stick בשווי 399 ש״ח.

בתוך כך, ברשת באג הודיעו כי כעת ניתן לרכוש את האוזניות מדגם Nothing Ear (2) במהדורה מיוחדת בצבע שחור, כאשר מאה המזמינים הראשונים יזכו לאספקה מוקדמת כבר ב-19 ביולי. מכירת האוזניות תחל ב-31 ביולי.