סטארט-אפים ישראליים כבר מושכים מזה זמן רב תשומת לב של משקיעים ותאגידים ברחבי העולם. כעת, שחקן חדש נכנס לסצינה שלנו UST Spark, שמנסה לצוד את החברות הישראליות.

עם נוכחות ב-30 מדינות וכוח עבודה עולמי של למעלה מ-35,000 עובדים, לחברת האם UST יש רקורד מוכח של מימוש פרויקטים עסקיים מונעי טכנולוגיה בקנה מידה גדול, בשותפות עם כמה מהשמות הגדולים בתעשיות השונות, כולל שירותי בריאות, קמעונאות ופיננסים. בחברה מדגישים כי הקמתה של UST Spark כמרכז חדשנות בישראל מסמנת פרק חדש במסע של החברה, כשהיא מכוונת לאקוסיסטם הסטארט-אפים הישראלי התוסס. 

המטרה היא להביא טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך לתוך הפורטפוליו האסטרטגי של UST על ידי טיפוח שותפויות Growth עם סטארט-אפים. "הצעת הערך שלנו לסטארט-אפים אלו ולחברות טכנולוגיה ישראליות מעוגנת בגישה מעשית ומכוונת תוצאות, הנעת מהלכים עסקיים וביצוע פרויקטים מורכבים", הדגישו. בעבודה משותפת עם הסטארט-אפ, החברה בונה תכנית אופרטיבית מקיפה למימוש עסקאות, תוך מינוף היתרונות היחסיים זה של זו. 

מיכאל מרקס, ראש UST Spark: "אנחנו בקשר שוטף עם יזמים מנוסים שמשתפים אותנו בזווית הראיה ארוכת השנים שלהם בעבודה מול setting תאגידי. אנחנו מזהים הרבה פוטנציאל ביכולות של סטארט-אפים ישראליים מול מורכבות אדירה ופערי שפה בין סטארט-אפים מבטיחים לשוק המטרה. אנחנו מסייעים ב׳שחרור׳ צווארי הבקבוק הללו באופן שמאפשר גם לסטארט-אפ, גם לנו וגם ללקוח הקצה להגיע לפתרון עסקי אמיתי ומניב."

מעין שחר, מנהלת שותפויות אסטרטגיות: ״אנחנו מחפשים סטארט-אפים בשלים, כאלה שאנחנו מאמינים במוצר ובצוות שלהם במאה אחוז. מהצד של הסטארט-אפ זה אומר להיות עם מסרים ברורים, מוצר מוכן, ואחרי הוכחת היתכנות, על מנת שנוכל ליצור יחד הצעת ערך משותפת. אני רואה איך שיתוף הפעולה עם הצוותים שלנו מייצר אימפקט חיובי עבור הלקוחות. המטרה היא לייצר מצב של WIN WIN WIN לכל הצדדים ולהביא ערך בנקודות הקריטיות של הפרויקט. לדוגמה, אנחנו רואים שסטארט-אפים מתקשים לעיתים קרובות במעבר משלב הפיילוט לאימוץ מלא של הטכנולוגיה בארגון - בדיוק בנקודה הזאת, הניסיון והחיבור שלנו ללקוחות הבינלאומיים יכולים לעשות את כל ההבדל.״