חברת ASUS השיקה בישראל את מכונת המשחקים הניידת ROG ALLY, שמאפשרת לנו לשחק בדרכים את המשחקים שאנחנו הכי אוהבים, כמעט ללא מגבלות. ה־ROG מצוידת במעבד AMD Ryzen חדש וייעודי לגיימינג ומסך מגע בגודל 7 אינץ' ברזולוציית 1080P.היא תוכננה מלכתחילה עם Windows כחלק אינטגרלי ממערכת ההפעלה, כך שאתם יכולים לשחק בכל המשחקים שלכם מכל פלטפורמה, סטים, גיים פאס, EA ועוד. כולל אפליקציות אנדרואיד ועוד שלל ספריות משחקים. לא משנה מאיפה אתם מורידים את המשחקים שלכם כגיימרים, Rog Ally תדע להתמודד איתם.

Rog Ally מגיעה גם עם קוד הטבה של 3 חודשים בחינם ל־Xbox Game Pass Ultimate, מה שנותן לגיימרים גישה מיידית לספריית המשחקים של מיקרוסופט ברגע שהם מוציאים את ה־ALLY מהאריזה. 

ROG ALLY מגיעה עם מעבד Ryzen Z1 Series של חברת AMD. מעבד זה מבוסס על ארכיטקטורתZen 4 בשילוב עם כרטיס גרפי מובנה המבוסס על ארכיטקטורת AMD RDNA 3, מה שמאפשר למעבד  Ryzen Z1 Extreme להתחרות ביכולות של קונסולות עם 8 ליבות, 16 חוטים ועד 8.6 טרה־פלופ של כוח עיבוד גרפי. למכשיר יש זיכרון עבודה 16 ג'יגה, , 512 ג'יגה בייט של אחסון וחריץ ייעודי לכרטיס חיצוני.

התמיכה ב־Wi־Fi 6E מבטיחה שהחיבור של Ally נשאר יציב, גם במצבים של עומס ברשת, בין אם אתם משחקים במשחק מרובה משתתפים או משדרים משחק דרך Xbox Cloud Gaming או AMD Link.

המסך מגיע עם פאנל ברמת IPS ברזולוציית Full HD וקצב רענון של 120 הרץ. גיימרים ייהנו מחדות תנועה במשחקים מהירים ותחרותיים, בלי שום ריצוד. לתצוגה יש גם בהירות מקסימלית של 500 ניטים, מה שמאפשר לגיימרים לעקוב בקלות אחרי הפעילות במשחק.