תומר, חברה ביטחונית ממשלתית, מפתחת עבור טל זינגר, בן 27, פצוע צה"ל ממבצע צוק איתן, מתקן ייחודי ראשון מסוגו שיאפשר לו להתאמן בחדר הכושר באופן נגיש למגוון משקולות. טל זינגר התגייס לפלס"ר 401 של חיל השיריון. במהלך השתתפותו במבצע צוק איתן החל לסבול מכאבים חזקים בשתי רגליו וכיום הוא מתנייד בכיסא גלגלים.

במסגרת תהליך השיקום שלו טל מתאמן בחדר הכושר בבית הלוחם במגוון סוגי ספורט, ובהם הרמת משקולות. הפציעה מקשה על טל להתכופף ולבצע פעולות שגרתיות. צוות טכנולוגי של תומר מפתח עבור טל מתקן ייחודי מסוגו להנגשת מגוון משקולות בחדר הכושר. המתקן מורכב משני חלקים: החלק הראשי מכיל מוט מתכוונן היושב על בסיס שנע עם גלגלים, ומכיל מנגנון הרמה המופעל ידנית, ומאפשר לטל להצמיד את המתקן, להעמיס עליו פלטות במשקלים שונים - ואז לסובב את הידית ולהגביה אותם עד לגובה מוט ההרמה, ובכך מאפשר לו להשתמש בהרמת המוט למתקן לחיצת חזה בשכיבה.

החלק השני של המתקן מאפשר הרכבת מתאם על המוט הראשי, ומאפשר הרמה והוצאה של משקולת יד מסטנד המשקולות, והבאתה עד לכיסא מול הסטנד והמראה בחדר הכושר. פיתוח ייחודי זה מאפשר לטל לממש אורח חיים ספורטיבי ככל הניתן, ומתבצע בשיתוף פעולה של תומר עם עמותת Restart, המסייעת לפצועי צה"ל לחזור לשגרת חיים באמצעות פיתוח מערכות ייחודיות ותקדימיות.

המוטיבציה, כוח הרצון וההתמדה של טל לחיות את החיים ולסייע לאחרים הינה יוצאת דופן, והיוותה עבור מהנדסי תומר אתגר של ממש בפיתוח פיתרון ומענה עבור טל שיאפשר לו להרים מגוון משקולות בבית הלוחם מבלי להסתייע בצוות או באחרים בכל עת. תומר, כחברה ביטחונית מעורבת בקהילה, גאה להעמיד את כל הידע והניסיון שנצבר בחברה בפיתוח מנועים רקטיים לטילים, לטובת סיוע והקלה לפצועי צה"ל בשגרה היומית.