טיקטוק הכריזה אתמול (שני) על פיצ'ר חדש - פוסטים טקסטואליים, פורמט חדש ליצירת תוכן מבוסס טקסט בפלטפורמה המצליחה. בכך מצטרפת הפלטפורמה לחברות הטכנולוגיה השונות שמבקשות להציע אלטרנטיבה לטוויטר, כפי שמנסה Threads מבית מטא לעשות.

נפרדים מהציפור: אילון מאסק מציג את המיתוג החדש של טוויטר
חסרונות בבניית אתר באמצעות בינה מלאכותית
 
את הצעד הגדירה טיקטוק כ"הרחבת גבולות יצירת התוכן עבור כולם" ו"אפשרות ליצירתיות הכתובה שראינו בתגובות, בכתוביות ובסרטונים לזרוח".

פוסט של טיקטוק (צילום: טיקטוק)
פוסט של טיקטוק (צילום: טיקטוק)

יצירת הפוסט היא די פשוטה: נכנסים דרך אייקון המצלמה, ומשם בוחרים אחת מבין שלוש אפשרויות: תמונה, וידאו וטקסט. בוחרים ב"מצב טקסט" ומפרסמים. בנוסף, ניתן יהיה לייבא בקלות טקסט חיצוני לפוסטים.

בדף הפוסט יהיו אפשרויות מוכרות להתאמה אישית של התוכן הכתוב הכוללות הוספת צליל, תיוג מיקום ועוד.