על פי מארק צוקרברג האפליקציה החדשה של מטא - Threads, איבדה יותר ממחצית מהמשתמשים שלה, זאת לאחר שמספריה זינקו ליותר מ-100 מיליון משתמשים תוך חמישה ימים מהשקתה, מוקדם יותר החודש.

מעצמת גיימינג? תחשבו שוב – מה חברת Papaya באמת עושה?

"אם יש לך יותר מ-100 מיליון אנשים שנרשמו, באופן אידיאלי זה יהיה מדהים אם כולם או אפילו מחציתם יישארו בסביבה. אנחנו עדיין לא שם", אמר מנכ"ל Meta. 

למרות הצניחה, תיאר צוקרברג את המצב כ"נורמלי" ואמר שהוא צופה שהשימור ישתפר עם הוספת תכונות חדשות לאפליקציה.

Threads ספגה ביקורת על הפונקציונליות המוגבלת שהייתה להם כשהושקה. מאז, הוסיפה Meta תכונות חדשות, כמו עדכונים נפרדים של "עוקבים" ו"בשבילך", והגדילה את ההיקף לתרגום פוסטים לשפות שונות.

סמנכ"ל המוצר הראשי של החברה, כריס קוקס, אמר לצוות כי כעת היא מתמקדת בהוספת אמצעים נוספים כדי למשוך אנשים חזרה לפלטפורמה. הוא נתן דוגמה של "לוודא שאנשים שנמצאים באפליקציית אינסטגרם יוכלו לראות שרשורים חשובים". שכן, שתי הפלטפורמות קשורות קשר הדוק - על מנת להירשם ל-Threads, המשתמשים חייבים להיות בעלי חשבון אינסטגרם.

צוקרברג אף עדכן את עובדי החברה בפרוייקט החדש שלו שטרם נוצר, שיעסוק בעולם המציאות המדומה, בשם Metaverse.

לדבריו, העבודה על טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) והמציאות המדומה (VR) שתניע אותה "לא הקדימה בצורה מסיבית את לוח הזמנים, אך היא על המסלול", והוסיף כי הוא לא צופה שהיא תעבור למיינסטרים עד העשור הבא.

התחזית הזו עשויה להעצים את החשש שמטא הקדישה יותר מדי זמן וכסף ל- Metaverse, המייצרת אוזניות VR ומוצרים אחרים ובכך צברה הפסדים של מיליארדי דולרים.

אף על פי כן, מצבה הפיננסי ממשיך להיות מצוין והיא הצהירה השבוע על רווח של 7.79 מיליארד דולר ברבעון האחרון.