חודש וחצי עברו מהרגע בו אילון מאסק, בעלי X (לשעבר טוויטר), הזמין את מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, לקרב אגרוף - ונראה שהפרטים רחוקים מלהיסגר באופן סופי, בעוד שהשניים ממשיכים לעקוץ אחד את השני באמצעות הפלטפורמות שבבעלותם. מאסק כתב במהלך סוף השבוע כי הוא מציע לערוך את הקרב ב"מיקום אפי", וציין כי שוחח על הנושא עם ראש ממשלת איטליה ושר התרבות האיטלקי - שהסכימו לארח את הקרב.

"השידור החי יועבר במטא, וכל מה שיופיע בפריים יהיה בסגנון רומא העתיקה - ללא דברים מודרניים. כל דבר שנעשה יכבד את ההיסטוריה ואת ההווה של איטליה. כל הרווחים יילכו לוטרנים ולבתי חולים לילדים במדינה והקרב ינוהל באמצעות הקרן שלי ושל צוקרברג", כתב בסדרת פוסטים.

הפוסט שכתב וכלל את המילה גלדיאטור לצד שני אימג'י של חרבות, לצד הפוסט שכלל את הביטוי הלטיני שפירושו "נעים להיות קל דעת בזמן המתאים"  ופוסט נוסף בו הוא כתב כי "קרבות התרחשו בקולוסיאום" - העלו תהייה - האם זהו המיקום של הקרב? עם זאת, שר התרבות האיטלקי הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הקרב לא יתקיים ברומא".

צוקרברג כתב בתגובה ב-threads: "אני אוהב את הספורט הזה ומוכן להילחם כבר מהיום בו אילון איתגר אותי. תשמעו ממני אם הוא יבחר אי פעם תאריך אמיתי - ועד אז, תניחו שכל מה שהוא טוען - לא סוכם. אני לא עוצר את הנשימה בשבילו, אבל אשתף פרטים על הקרב הבא ברגע שאהיה מוכן".

בהמשך הוא אף שיתף תמונה מהאימונים שהוא עורך לקראת הקרב:

Post by @zuck
View on Threads