מחשבים ניידים צריכים להיות מאוד ורסטיליים כיום. הם צריכים לספק אותנו לצרכי בידור אמנם, אך נראה שאצל מרבית האנשים, צעירים ומבוגרים כיום, צריך לקחת בחשבון גם עבודה. מעבדי דור 13 החזקים של אינטל בדגם החדש של המחשב הנייד Yoga 7 של חברת Lenovo, יוודאו שלא תהיה משימה שלא תוכלו לבצע. המסך המתקפל שלו ב-360 מעלות יוודא שתעשו את זה בנוחות.

מסתמן: זו הזירה שתארח את קרב האגרוף מאסק-צוקרברג
החוק שיעזור להחזיר את הברק לעיני חברות הסטארט־אפ? תלוי את מי שואלים

מבחינת נראות היוגה דקיק ויפה, הוא נראה כמו לפטופ עסקי, בעל גוף עמיד והוא שוקל כ-2 ק"ג בלבד. מסך המגע, בגודל 16 אינץ', מתקפל לאחור, מה שהופך את הנייד לסוג של טאבלט, כך שהוא מאוד נוח לנסיעות וללימודים.

כאמור, מבחינת יסודות היוגה 7 רץ על מעבדי דור 13 אינטל, מה שאומר שהוא לא רק סוס עבודה, הוא מאפשר לכם לעשות הרבה יותר. הדגם הזה מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 11, מעבד אינטל i7, כרטיס מאיץ גרפי Intel Iris Xe וזיכרון בנפח של 16 ג'יגה בייט. 

הסדרה אמנם אינה מיועדת לגיימרים, אבל הביצועים של מספר משחקים מובילים בהחלט עומדים בציפיות, במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא לא מצויד בכרטיס גראפי מתקדם. משחקים פחות תובעניים כמו DOTA 2 או Rocket League פועלים היטב בהגדרות נמוכות עד בינוניות, בעוד שמשחקים תובעניים יותר כמו Cyberpunk אינם ניתנים להפעלה.

שחקנים מזדמנים ימצאו לא מעט כותרים שהם יוכלו להריץ על המכונה הזו. איפה שהמחשב זורח זה בהרצת תוכנות ועומסי עבודה. בין אם אתם כותבים או יוצרים, תוכלו לעבוד בשקט. העבודה עם המקלדת גם מאוד נוחה ושקטה. גם מבחינת חיי הסוללה יש היבטים חיוביים עם סוללה חזקה שתחזיק שעות רבות בעומס כבד, וטעינה מקיבולת ריקה למלאה אורכת כ-90 דקות.

בנוסף, המחשב הנייד מצויד מצויד במצלמת FHD וטכנולוגיית ביטול רעשים חכמה. כך שתוכלו לבצע פגישות עבודה וצ'אט וידאו, כל שיחות מושמעות ונשמעות בצורה חדה, ברורה ומאובטחת. תצוגת המסך עצמו מאוד חדה וברורה עם טווח צבעים מלאים. בנוסף, היוגה מגיע עם כל החיבורים והיציאות הסטנדרטיים שתצטרכו, Ethernet, WLAN + Bluetooth ויציאות USB ו-HDMI.