סייטאקה מובילה את אליפות העולם בסייבר ומציעה פרס פנומנלי של 1,000,000 (מיליון) דולר למי שיצליח לפצח את אתגרי הסייבר שלה באליפות העולם המתקיימת מדי שנה בדובאי. עד כה זכו בתחרויות טובי ההאקרים ומומחי אבטחת מידע במאות אלפי דולרים במצטבר בינהם האקרים מארה״ב , טוניס, פקיסטן, הודו, מלזיה, איחוד האמירויות, ישראל ועוד.

בסייטאקה עדיין ממתינים לאלוף הסייבר הטוב בעולם שיקטוף את הפרס הראשון, כאמור, על סך 1,000,000$. המוקדמות לאליפות יפתחו באוקטובר 2023 בסימן סייבר משולב בינה מלאכותית. 

כעת, סייטאקה פותחת את הדלת ומגייסת לשורותיה רק את הטובים ביותר- גאונים מתחום הסייבר והטכנולוגיה שיצטרפו לצוות סייטאקה וימשיכו בפיתוח אתגרי סייבר ייחודיים.

לצורך גיוס גאוני הסייבר פורסמו שלטי חוצות גם במעוז ההייטק בהרצליה פיתוח, במטרה לגייס את המוחות הטובים ביותר מכל חברות הטכנולוגיה באזור ובעזריאלי תל אביב בכדי לעודד עוד תעסוקה בישראל להייטק לסייבר. 

סייטאקה המקדמת את הסלוגן "The Best in Cyber", מעמידה דרישות סף גבוהות מאוד והתגמול בהתאמה. תהליכי הגיוס כולל מערך מבדקים שנועד לאתר כושר חשיבה גבוה, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה בתחום הסייבר והטכנולוגיה. 

סייטאקה מגייסת במקביל גם מקצועני הדרכה לתוכנית אימון אנשי הסייבר שתתפרסם בקרוב כחלק אינטגרלי ממוצרי החברה אשר נועדו לשפר ולאמן אנשי סייבר ואבטחת מידע ומחפשת גם אלופי הדרכה בתחום אבטחת המידע פ, תוכנה ובינה מלאכותית. 

המשרות מיועדות לגברים ונשים כאחד, פרטים באתר סייטאקה: https://www.cytaka.com/