חברת בנדא הכריזה על השקת תחנות הכוח הביתיות והניידות של BLUETTI - קו חדשני של פתרונות חשמל ניידים ונייחים, שישנו את הדרך שבה אנשים צורכים אנרגיה נקייה בחיי היומיום שלהם.

בעידן שבו אבטחת אנרגיה, קיימות וניידות הן בחשיבות עליונה, תחנות הכוח של BLUETTI מציעות מקור כוח רב־תכליתי, שניתן לקחת לכל מקום ובכל זמן. בין אם אתם מעוניינים להתחבר לחשמל מחוץ לבית בשגרה או מבקשים פתרונות חירום הדורשים מערכת כוח גיבוי אמינה, או משק בית שמחפש אלטרנטיבה והסתמכות על אנרגיה בת־קיימה.

תחנות הכוח של BLUETTI רותמות את אנרגיית השמש ומציעות יכולות טעינה סולרית המאפשרות למשתמשים להטעין את תחנות הכוח באמצעות אנרגיה נקייה ומתחדשת. המערכות פשוטות להתקנה ובעלות יכולות להרחבת קיבולת האגירה. העיצוב הקומפקטי של תחנות הכוח מבטיח הובלה קלה. בנוסף, הן בנויות מחומרים קשוחים והגנה מדורגת IP מפני אבק ומים.

תחנות הכוח של BLUETTI מציעות מגוון של יציאות חשמל, כולל שקעי AC, יציאות USB ,PD, יציאות DC ואפילו אפשרות לטעינת רכבי EV. הרבגוניות הזו מאפשרת למשתמשים להפעיל מכשירים שונים בו־זמנית, ממחשבים ניידים וסמארטפונים ועד למקררים, כלי עבודה חשמליים וכל מכשירי החשמל היומיומיים. מערכת ניהול סוללות חדישה - מבוססת סוללות LifePo4, מערכת של BLUETTI שמבטיחה אריכות ימים, ביצועים מיטביים, מחזורי טעינה מרובים ובטיחות גבוהה המעניקה למשתמשים שקט נפשי למשך שנים.

מגוון הדגמים של התחנות מספקים הזדמנות לבעלי בתים, דירות ואף עסקים קטנים לשלוט באספקת האנרגיה שלהם ולהפחית את התלות בהפסקות חשמל, שנהפכות ליותר שכיחות, וברשת החשמל. מערכות משולבות אלו מאפשרות למשתמשים לאגור אנרגיה ממקורות שונים בו־זמנית, טעינה מואצת על ידי פאנלים סולריים ואנרגיה חשמלית מכל שקע AC, ולהשתמש בה בכל רגע נתון, בשעות שיא הביקוש או במקרה של הפסקות חשמל. "על ידי אימוץ פתרונות אחסון האנרגיה של BLUETTI, אנשים יכולים להשיג עצמאות אנרגטית גדולה יותר, חיסכון בעלויות בטווח הארוך והבטחת אספקת חשמל אמינה בעת הצורך ובזמן חירום", אומרים בחברה.

"מוצרי BLUETTI לבית מייצגים שינוי מהפכני באופן שבו אנו יכולים לצרוך ולהשתמש בחשמל, ומספקים עצמאות אנרגטית, קיימות ושילוב חכם לבעלי בתים ברחבי העולם. עם מחויבות בלתי מעורערת לפתרונות אנרגיה נקייה וטכנולוגיה חדשנית, BLUETTI מעצימה אנשים לקחת אחריות על צורכי האנרגיה שלהם, תוך שמירה על כדור הארץ עבור הדורות הבאים. כאשר מוצרים אלה ממשיכים לעצב את הדרך שבה אנו חיים, אנו יכולים לצפות לעתיד ירוק יותר, עמיד יותר ובר־קיימה", הוסיפו.