וואטסאפ צפויה לקבל פיצ'ר חדש - ומתבקש למדי, שיחסוך לנו את הרגעים המאוד מעצבנים - בהם נכנסנו לקבוצה באמצע דיון או ויכוח ופשוט אין לנו מושג על מה מדובר. על פי הדיווח שפורסם בבלוג WabetaInfo, וואטסאפ החלו בפיתוח פיצ'ר שמאפשר למנהלי קבוצה לשתף - באופן אוטומטי - הודעות שנשלחו 24 שעות לפני הצטרפותו של משתמש חדש. המשמעות היא, כי המשתמש החדש יוכל לקרוא את כל ההודעות שנשלחו ביממה שקדמה להצטרפותו.

שימו אוזן: ה־Emerge Beosound הוא רמקול חכם וחדשני
גוגל שלחה מיילים של הרפובליקנים לספאם? כך הכריע בית המשפט

עוד עולה מהדיווח, כי במידה והאפשרות הזו תופעל על ידי המנהלים - כלל המשתמשים יעודכנו על כך. הפיצ'ר החדש - והמתבקש למדי, זמין כעת עבור המשתמשים בגרסת הבטא של וואטסאפ, כך שעדיין לא ברור מתי (והאם) הוא יגיע לכלל המשתמשים.

הפיצ'ר החדש של וואטסאפ (צילום: מתוך wabetainfo )
הפיצ'ר החדש של וואטסאפ (צילום: מתוך wabetainfo )

בתוך כך, מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הודיע כי וואטסאפ תאפשר בקרוב למשתמשים ליצור קבוצות חדשות של משתמשים, מבלי שיהיה צורך למצוא להן שם. שם הקבוצה יהיה מבוסס על שמות אנשי הקשר המשתמשים בה. על פי הדיווח באתר TechCrunch, מספר המשתתפים בקבוצות הללו יוגבל לשישה בלבד - ולא לאלף ויותר. התכונה החדשה תגיע בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם "במהלך השבועות הקרובים", והיא מצטרפת למספר פיצ'רים חדשים שהוכרזו לאחרונה, בהם יכולת לשתף את המסך במהלך שיחת וידאו, ותמיכה בשליחת תמונות באיכות גבוהה.