אפל הודיעה הערב (שלישי) כי תקיים את אירוע הסתיו המסורתי שלה ב-12 בספטמבר. מדובר כאמור באירוע הגדול ביותר אותו מקיימת ענקית הטכנולוגיה מדי שנה, ובו היא נוהגת לחשוף את האייפונים החדשים - כאשר השנה מדובר בסדרת האיפון 15, הכוללת על פי הדיווחים ארבעה דגמים שונים.

ההזמנה המוקדמת של המכשיר צפויה להתחיל ביום שישי ה-15 בספטמבר (ערב ראש השנה) והשקתם הרשמית צפויה שבוע לאחר מכן, ב-22 בספטמבר.  על פי הדיווחים, סדרת מכשירי ה-iPhone 15 צפויה לכלול ארבעה דגמים: דגם "בסיסי" בשם אייפון 15, עם מסך 6.1 אינץ', ודגם "פלוס" עם מסך 6.7 אינץ'.

מועד ההכרזה של האייפון 15 (צילום: צילום מסך מתוך האתר של אפל)
מועד ההכרזה של האייפון 15 (צילום: צילום מסך מתוך האתר של אפל)

גודל מסך דומה יקבלו גם דגמי "פרו" שיהיו מתקדמים ויקרים יותר (אפילו יותר משנה שעברה). עוד עולה מהדיווחים השונים כי המכשירים צפויים לקבל חיבור טעינה מסוך USB-C (כמו שיש במרבית המכשירים האלקטרוניים כיום) - במקום חיבור ה-Lightning המוכר.

בנוסף, אפל צפויה להיפרד באופן סופי מהמגרעת בחלק העליון של מסך המכשיר, כאשר גם האייפון 15 והאייפון 15 פלוס יקבלו את החור דמוי הכדור. בנוסף, דגמי הפרו צפויים לכלול שינוי נוסף בעיצוב - כאשר אפל מתכננת לצמצם את השוליים סביב המסך באופן משמעותי, לצד שימוש בטיטניום (במקום פלדת אל-חלד) עבור מסגרת המכשיר.

המחירים המסתמנים בארצות הברית: אייפון 15 יעלה 799 דולר ודגם הפלוס יעלה 899 דולר. בנוסף, דגם הפרו יעלה 1,099 דולרים והפרו מקס יעלה 1199-1299 דולר.