גוגל חשפו מספר פיצ'רים חדשים ב-Bard, צ'אטבוט הבינה המלאכותית של החברה, ובמקביל פיצ'רים שהיו קיימים עד כה רק באנגלית – יגיעו לשפות ומדינות חדשות – בהן עברית.

"בינה מלאכותית במחשבים של כולנו": אינטל חשפה את המעבדים החדשים
"סביבת AI": כך גרמניה מתכוונת לשנות את שדה הקרב מקצה לקצה

אחד הפיצ'רים שעבר גיור רשמי הוא היכולת להעלות תמונות עם Google Lens, לקבל תמונות בתגובות של Bard ולהתאים את התגובות שלו לצרכים שלכם – למשל לבקש תגובה קצרה או ארוכה יותר או מקצועית יותר.

בנוסף, בארד יוכל להתחבר לאפליקציות ולשירותים של Google, בינתיים רק באנגלית. כעת, הוא יוכל למצוא ולהציג לכם מידע רלוונטי מהכלים השונים, בהם יוטיוב, מפות, דרייב, דוקס, ג'ימייל וטיסות, גם כאשר המידע המבוקש נמצא במספר אפליקציות ואתרים שונים.

למשל – במידה ומתכננים טיול, ניתן לבקש מבארד לסכם את התאריכים המתאימים לכולם בג'ימייל, לחפש מידע על טיסות ומלון בזמן שנבחר, לבדוק באמצעות המפות איך מגיעים לנמל התעופה, ובהמשך אף לצפות בסרטוני יוטיוב רלוונטיים לנושא. אפשרות נוספת היא לבקש מבארד למצוא מסמך מסוים, לקצר אותו לפסקה בנימה אחרת, ולהמשיך לשתף פעולה בשביל ליצור מסמך חדש.

via GIPHY

במקביל, בגוגל הדגישו כי במידה והמשתמשים יבחרו להשתמש בפיצ'ר החדש - התוכן שלכם מ-Gmail, Docs ו-Drive לא ייחשף לבודקים אנושיים, לא ישמש את Bard כדי להציג לכם מודעות ולא ישמש לאימון המודל של Bard. במקביל, ניתן בכל עת לבחור האם וכיצד מעוניינים להשתמש בתוספים הללו, וניתן לכבותם בכל זמן נתון.

פיצ'ר נוסף של הצ'אטבוט – אשר זמין בתשובות באנגלית החל מהיום – ניתן להשתמש בכפתור "Google it" של ,Bard כדי לבצע בדיקה נוספת של התשובות שלו. למעשה, כך הוא יוכל לקרוא את התגובה ולהעריך אם יש תוכן מרחבי האינטרנט שיכול לבסס אותה. בהמשך, המשתמש יוכל ללחוץ על הביטויים המודגשים ולהיחשף למידע נוסף בנושא, בין אם הוא תומך ובין אם סותר את בארד.

Build on shared conversations (צילום: באדיבות גוגל)
Build on shared conversations (צילום: באדיבות גוגל)

במקביל, ניתן יהיה להתבסס על שיחות של Bard עם אחרים יותר בקלות. החל מהיום, כאשר מישהו משתף איתכם צ'אט עם Bard באמצעות קישור, אתם יכולים להמשיך בשיחה ולשאול את Bard שאלות נוספות על הנושא הזה או להשתמש בו כנקודת התחלה לרעיונות שלכם.