אחד החששות הכבדים ביותר של חברות לאחר חשיפת מוצר חדש, הוא תרחיש בו משתמשים חווים תקלות משמעותיות, שמשפיעות על אופן השימוש במוצר.

חיבור טעינה חדש ומערך צילום משודרג: אפל חשפה את סדרת מכשירי האייפון 15

חנות של אפל הפכה לזירת קרב בהשקת אייפון 15 | צפו בתיעוד
 
בימים האחרונים משתמשים שרכשו מכשירים מסדרת האייפון 15 מדווחים על בעיה כזו בדיוק - המכשירים מתחממים יתר על המידה. לכאורה, נשמע כדבר שקורה לא מעט, שכן מכשירים רבים נוטים להתחמם מעט כאשר הם נמצאים בטעינה. עם זאת, במקרה של האייפונים החדשים - והמאוד יקרים - המכשירים מתחממים יתר על המדינה גם במהלך השימוש היומיומי בהם.

המשתמשים המאוכזבים, בהם יוצרי תוכן, הספיקו לכתוב בטוויטר (X) ורדיט על המצב החדש, ואחד מהם אף ציין: "לפעמים, האייפון 15 פרו מקס מתחמם כל כך, שלא ניתן להשתמש בו בלי כיסוי". יוטיוב בשם Snazzy Labs ציין כי אחד מחסרונות המכשיר, בהתבסס על ההתנסות בו עד כה, הוא העובדה כי המכשיר "מתחמם מאוד, מהר מאוד".

במקביל, כתב באתר Android Authority ציין כי בעת טעינת המכשיר בעזרת מטען 65 ואט, איתו טען בעבר אייפונים אחרים ומכשירי דגל אנדרואיד, המכשיר התחמם לרמה שלא ניתן היה להחזיקו ללא כיסוי. לטענתו, בעת השימוש במטען 15 ואט - הבעיה לא הורגשה.

לצד התלונות הללו, ורבות נוספות, משתמשים רבים (שאינם יוצרי תוכן שאולי מביאים את המכשיר עד לקצה היכולת) דיווחו על התחממות גם במצבים "רגילים" ושגרתיים למדי, כמו מענה להודעות בעת שימוש בספוטיפיי, וצילום.

הצרות של אפל לא מסתיימות עם התלונות הללו, שכן מסרטונים שפורסמו עד כה, וכוללים מגוון מבחני ריסוק וניסיונות לעקם את המכשיר, עולה כי האייפון 15 פרו מקס, בו נעשה שימוש לטענת אפל בטיטניום דרגה 5 - לא ממש עומד בהם.

בין היתר, היוטיובר JerryRigEverything ציין כי בעת שהגיע למבחן בו הוא מנסה לעקם את המכשיר - הגב שלו התמלא בסדקים. לא ברור מה היה הגורם לסדקים הללו, אבל בכל מקרה המכשיר המשיך לעבוד כרגיל.

ואם כל זה לא מספיק - משתמשים רבים מדווחים שהמכשיר החדש שלהם כבר הספיק להישרט (כן, בתוך פחות משבוע).

החברה טרם הגיבה לטענות הללו, אבל סביר מאוד להניח שהיא תשחרר בקרוב עדכון גרסה חדש, שיטפל לפחות בבעיות הקשורות להתחממות היתר של המכשירים.