הכתבה נכתבה בשיתוף דיירקט פיקס

דיירקט פיקס - חברת התיקונים המובילה למכשירי אייפון, הסירה את הכפפה והיא מציעה שירות תיקון טלפונים עד הבית לצרכנים שחוו תקלה של מכשירי אפל ללא הודעה מוקדמת. כמה זמן עד שתוכלו לנשום לרווחה? 10-20 דקות לתיקון פשוט ועד 40 דקות לתיקון מורכב וכל זה בלי להוציא את רגלכם ממפתן הבית. דיירקט פיקס - תיקון אייפון עד הבית בלי דיבורים.

חוק מרפי והטלפון שלנו
 
חיי היום יום התובעניים שלנו מאלצים אותנו להיות מחוברים נון סטופ לעדכונים, חדשות, תקשורת ומידע. עם זאת, יש זמנים בהם הנייד נחוץ עוד יותר, כגון בדדליינים לחוצים בעבודה, לקראת אירוע או בערב חג. חוק מרפי "מת" על הזמנים האלו, אז הוא מפעיל את חוקיו הדרקוניים וגורם לטלפון לבאגים מסתוריים, או שסתם כך המסך "חוטף" מהלומה רצינית ומתנפץ לרסיסים. עכשיו, לכו תעצרו את הזמן מלכת ותמצאו כמה שעות פנויות בלו"ז שלכם בכדי לנסוע למעבדת התיקונים, למצוא חניה, לחכות שעה בתור ואז לשמוע שבדיוק חלק החילוף הרלוונטי חסר במלאי… מכירים את הסיטואציה? מבינים על מה אנחנו מדברים?!

אם ההר לא בא אל מוחמד
 
מומחי דיירקט פיקס שהכירו בבעיה חשבו על רעיון נהדר: במקום שתצטרכו אתם להגיע לחנות הטלפונים ולהתחנן על חיי הנייד שלכם - תבוא המעבדה אליכם ותבצע את התיקון במקום מבלי לבלבל לכם את המוח ולגרום לכם לכאבי ראש מיותרים. איך עושים את זה? תאמינו לנו שזה קל!

הכירו את שירות תיקוני הטלפונים של דיירקט פיקס (צילום: FREEPIK)
הכירו את שירות תיקוני הטלפונים של דיירקט פיקס (צילום: FREEPIK)

הזמנת תיקון אונליין ב-7 צעדים פשוטים
פלטפורמת ההזמנות הכיפית של דיירקט פיקס - מעבדת טלפונים, מאפשרת לכם להזמין טכנאי מקצועי עד הבית אפילו בלי להרים טלפון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע מספר שלבים פשוטים בדף ההזמנות באתר/באפליקציה של directfix:

1. בחרו יצרן
הקליקו על 1 מתוך 3 האפשרויות הבאות:
 אייפון
שיאומי
שירותי תוכנה

2. בחרו מכשיר
הקליקו על הדגם המדויק מתוך ספריית הדגמים שבממשק.

3. הגדירו את התקלה
בחרו מתוך האופציות השונות את התקלה הספציפית שלכם. כאן גם תוכלו לראות מחירון תיקונים מדויק:
החלפת סוללה
החלפת מסך לאייפון
החלפת מסך מקורי
החלפת מצלמה

4. בחרו תוספות ושדרוגים להזמנה
כאן תוכלו לבחור בשדרוגים שונים להזמנה כגון מגן מסך לאייפון במחיר משתלם ועוד.

5. בחרו מקום ושעה
כאן עליכם לסמן את התאריך המדויק, שעת ההגעה ולאן הטכנאי אמור להגיע.

6. מלאו פרטים
כעת עליכם להזין מספר פרטים לצורך זיהוי ומתן שירות בהתאמה אישית.

7. זהו, כאן אתם מאשרים את ההזמנה וראו את העניין כמסודר
בשלב זה אתם לוחצים על אישור ההזמנה (התשלום יועבר רק בסוף התיקון) וזהו, טכנאי בדרך אליכם להחזיר את המסך/מצלמה לתפקוד מלא במינימום זמן.

"אני נמצא בפארק, יש סיכוי שמישהו מגיע לתקן לי את הנייד?"
 
כן, בכיף! הטכנאים המקצועיים של דיירקט פיקס זמינים לכם בכל מקום ויבצעו את התיקון גם בתנאי שטח מורכבים יותר מאלו המאפיינים את המרחב הביתי. כל מה שתצטרכו לעשות הוא למסור את הטלפון לטכנאי - שם הוא יבצע את התיקון תוך זמן קצר ויחזיר לכם את הנייד כדי שתוכלו להמשיך לחגוג בכיף.

ערי השירות של דיירקט פיקס
 
חברת דיירקט פיקס מציעה שירות תיקון אייפון עד הבית עבור תושבי השרון וגוש דן. נתקעתם עם טלפון תקול ברמת גן, בתל אביב, בחולון או בגבעתיים? אוקיי, זה הזמן להזמין שירות תיקון של מומחי החברה וליהנות משירות של איש מקצוע באזור המרכז שיגיע עד אליכם ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

דיירקט פיקס - סוגי תיקונים
 
חברת דיירקט פיקס מתמקדת במתן שירות מותאם אישית ללקוחותיה עבור תיקון מכשירי אפל. שירות התיקונים כולל את האפשרויות הבאות:

  • תיקון מסכים
  • תיקון סוללות
  • תיקון תקלות תוכנה
  • טיפול בעיות העברת מידע
  • תיקון שקעי טעינה
  • ועוד

התיקון יתבצע במהירות על ידי טכנאי מוסמך ומנוסה. בנוסף, גיליתם שהתקלה חזרה? טכנאי מטעם החברה יגיע אליכם עוד באותו יום כדי לבדוק האם זו תקלה חוזרת או שמדובר בתקלה חדשה. בדיירקט פיקס מאמינים ששירות מהיר, אמין ויעיל ללקוח הוא הא'-ב' של עולם תיקוני הניידים, לפי אמונה זו פועלים כל עובדי החברה - יעידו על כך מאות לקוחות מרוצים מגוש דן והסביבה.

"האייפון שבק חיים והוא הציל אותי!"
 
חוות הדעת של הגולשים באתר שהשתמשו בשירותי החברה, מעידות על רמת שירות בלתי מתפשרת, אנושיות, מהירות תגובה ומקצועיות ברמה בלתי רגילה.

 הציצו על מספר המלצות של גולשים נרגשים:

  • "הוא העביר לי את היסטוריית השיחות מאנדרואיד לאייפון במהירות הבזק". (א.א.)
  • "הבן אדם תותחח, מגיע עד הבית ומחליף תוך כמה דקות". (ת.ל.)
  • "בעזרת שני סרטונים הוסבר לי מה התקלה ונחסכו לי עלות ביקור ותיקון". (י.א.)
  • "וואו, תוך 40 שניות הגאון פתר לי בעיה של חודשים ארוכיםםם". (ר.ל.)
  • "עברתי מסמסונג לאייפון והגיבוי לא צלח… בא עד אליי בשבע וחצי בערב ותוך שעה וחצי קיבלתי את הטלפון עם ווצאפ מלא, כלום לא נמחק הייתי פשוט בהלם! תודה רבהה תבורך🙏".

מדריכים שחשוב להכיר
 
המומחים של דיירקט פיקס לא נחים, מה הם עושים בזמנם הפנוי? כותבים מדריכים! הבלוג של דיירקט פיקס עמוס בתוכן רב ערך עבורכם כגולשים. כמשתמשים במכשירי אייפון תוכלו ללמוד הרבה על תיקון באגים ותקלות בעצמכם ואיך לשמר את חיי הסוללה של הנייד ובנוסף תוכלו להתעדכן במוצרים מומלצים שישדרגו את חוויית השימוש באייפון שלכם. יש לכם שאלה? הכו את המומחה! תוכלו ליצור קשר עם מומחה אפל בפגישת ייעוץ חינם ואולי תחסכו ביקור של טכנאי באמצעות מענה יעיל ומקצועי של נציג החברה…

החנות של דיירקט פיקס
 
בחנות האינטרנטית של החברה תוכלו לבחור בגאדג'טים שונים לצד מכשירי אפל מתקדמים. זאת לצד חנות התיקונים המקצועית שמאפשרת לכם לבחור את סוג התיקון הרצוי ולקבל מענה בזק לתיקון האייפון באמצעות מעבדת סלולר מתקדמת. אז מה תבחרו? שירות ההזמנות הנוח והידידותי של החברה הפך רבים לאוהדים מושבעים של דיירקט פיקס. אפשר לתלות זאת ביעילות הגבוהה, בתחושה שיש על מי לסמוך במקרה של תקלה ובשירות עד הבית שחוסך שעות יקרות. כך או כך, החנות של דיירקט פיקס צוברת פופולריות בקרב משתמשי האייפון ומהווה את הכתובת המרכזית לתיקוני טלפונים ניידים בגוש דן והשרון.

אז מה עושים תכלס כשהאייפון פותח בעיצומים נגדנו?
 
בעידן של היום בו מומחה דיירקט פיקס בדרך אליכם תוך זמן קצר מועד ההזמנה, אין צורך להיכנס להיסטריה. המסך לא נדלק? המצלמה מסרבת לראות סימני חיים? לא סוף העולם! עצם הידיעה שתוך 20 דקות הבעיה יכולה להיות מאחוריכם כבר מאפשרת לשאוף אוויר לריאות ולראות את העולם בצבעים חיים. גזרו ושמרו על כל צרה שלא תבוא: דיירקט פיקס - שירות תיקון אייפון עד הבית.

הכתבה נכתבה בשיתוף דיירקט פיקס