האתר של חברה קדישא הושחת היום (שבת) על ידי קבוצת האקרים בשם x7root. בתמונה שמופיעה בחלק העליון של האתר, מוזכרת השנה 1941, ונראית סביבה שחורה והרוסה - כאשר במרכז התמונה ניצבת ארובה גבוהה המוציאה עשן שחור.

ההאקרים הוסיפו מנגינה בערבית וכתבו: "חכו לשואה השנייה, אתם האנשים המלוכלכים ביותר על פני האדמה, אתם הומואים. לא נסלח ולא נשכח, לא משנה כמה זמן זה ייקח. אתם האנשים המלוכלכים ביותר על האדמה הטהורה ביותר". מתקפת סייבר מסוג זה נתפסת ככלי יעיל עבור ההאקרים, שכן כך הם גם מונעים גישה לתוכן האתר וגם מפיצים בצורה יעילה ומהירה את התכנים והאיומים שהם רוצים להפיץ.

שיטה זו, מאפשרת להם להגיע לקהל רחב, שכן במידה ואתם לא נמנים על קהל היעד של האתר - ייתכן כי תרצו להיכנס ולראות בעצמכם מה קרה.

בתוך כך, מנתונים שפרסמה בתחילת השבוע חברת הסייבר הישראלית צ'ק פוינט, עולה כי כי בימים האחרונים נרשמת עלייה של 18 אחוזים במתקפות הסייבר נגד מטרות בישראל, זאת ביחס לנתונים בימים הראשונים של המלחמה.

הסקטור המותקף ביותר זה סקטור הממשלה וכוחות הביטחון - כאשר נרשמת עלייה של 52 אחוזים במספר המתקפות, לעומת השבועות שלפני המלחמה. כך למעשה הוא עוקף את תחום הבריאות, שחווה באופן שגרתי מספר רב מאוד של תקיפות סייבר. לשם השוואה, הממוצע העולמי של מתקפות התחום הממשלה וכוחות הביטחון בתקופה זו חווה ירידה של ארבעה אחוזים.