ברשת החברתית טיקטוק מסרו, באשר למדיניותה מאז התחילה מלחמת חרבות ברזל בישראל: "מאז ה-7 באוקטובר הסרנו יותר מ-775,000 סרטונים וסגרנו למעלה מ-14,000 שידורים חיים המקדמים אלימות, טרור, שיח שנאה, מידע מוטעה והפרות אחרות של הנחיות הקהילה שלנו באיזור ישראל, הגדה ועזה. אנו ממוקדים באכיפת המדיניות שלנו במהירות ובעקביות בכדי להגן על קהילת טיקטוק, ופועלים נגד הפרת כללי הקהילה שלנו".

צה"ל ביצע פשיטה ממוקדת בצפון הרצועה - מטרות חמאס הושמדו | תיעוד

עוד ציינו: "המשך אכיפת כללי הקהילה שלנו נגד אלימות, שנאה ומידע שגוי ומזיק על ידי הסרת תוכן וחשבונות מפרים. כך לדוגמה, אנו מסירים תוכן שתומך בהתקפות הטרור האלימות או לועג לקורבנות שנפגעו מהאלימות. במקרים בהם מתפרסם תוכן המציג שנלקח בשבי, אנו עושים כל שביכולתנו להגן על כבודו ולהסיר במהירות המרבית את התוכן שמפר את הכללים שלנו. איננו סובלים כל ניסיון להסית לאלימות, לטרור או להפיץ אידיאולוגיות שנאה. יש לנו מדיניות של אפס סובלנות לתוכן המשבח ארגוני טרור או ארגונים המקדמים אידיאולוגיות שנאה ארגונים אלו אינם מורשים להיכנס לפלטפורמה שלנו. אנחנו גם חוסמים האשטאגים שמסיתים לאלימות או מפרים את הכללים שלנו בדרך אחרת".

ברשת סיפרו, בין היתר, כי "הוספנו התראות על תוכן שעלול להיות מזעזע או גרפי כדי להזהיר אנשים בטרם יצפו בו ויופתעו. כחלק מההבנה המתמשכת שלנו כי יש צורך לחרוג ולפעול למען אינטרסים ציבוריים בנוגע לתכנים מסוימים, אנו מכירים בכך שתוכן מסוים שעלול להפר את הכללים שלנו יכול להיות לטובת הציבור, ואנו מאפשרים לתוכן זה להישאר בפלטפורמה למטרות תיעודיות, חינוכיות והסברתיות".

לסיום, הדגישו: "אנחנו משתפים פעולה עם רשויות אכיפת החוק ברחבי העולם בהתאם להנחיות אכיפת החוק שלנו, המשקפות נורמות בינלאומיות בנוגע להיבטים משפטיים ולזכויות אדם. אנו מודעים היטב לסיכונים הספציפיים והמיידיים לחיי אדם הכרוכים בחטיפת בני ערובה, ועובדים עם רשויות אכיפת החוק כדי להבטיח את שלומם של הקורבנות בהתאם לנהלי החירום  שלנו".