אחרי האיום על נסראללה: קבוצת לוחמי סייבר ישראליים בשם @WeRedEvils, אשר פועלים מאז תחילת המלחמה, טענה במהלך סוף השבוע כי פרצה למערכת הראשית של ניהול פרוייקטים של מערכות נפט באיראן. מדובר לדבריהם במערכת שאחראית על אספקת דלק ונפט לכל איראן.

בצה"ל העלו הילוך במהלך הלילה: "אש שלא נראתה כמותה"; צפו בתיעוד

"הצלחנו לשים יד על תוכנות חיוניות ורגישות שלא נפרט לגביהם פה, אנחנו בטוחים שאיראן כבר מבינה את היקף הנזקים שיש לה כרגע. וכפי שידוע לנו וראינו בעבר אסדות וכורים כאלה במקרים מסויימים יכולים לגרום להרס המוני במקרה של דליפות פנימיות או התחממות יתר", כתבו בערוץ הטלגרם שלהם, תוך שהם מציינים כי לצד הקבצים שפורסמו - ישנם קבצים נוספים הנמצאים ברשותם.

מספר שעות מאוחר יותר, הם שיגרו איום נוסף לעבר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "אתה על הכוונת, לא שכחנו אותך, יש לנו שליטה על על רבע מליון מערכות תקשורת ברחבי לבנון". 

הם הסבירו כי מדובר במערכות המספקות תשתיות תקשורת ואינטרנט לאזרחים רבים ביניהם גם למערכות מחשוב של חיזבאללה.

איום נוסף נשלח כלפי ערוץ הטלגרם העזתי gazanow - "עשינו את זה שוב הצלחנו לפרוץ לאחד חשבונות שמנהלים את ערוץ gazanow ולמחוק את כל התכנים האחרונים שלהם,אך בגלל הרשאות החסרות לא יכלנו לשנות את שם הערוץ או למחוק אותו לצמיתות הם עדיין קיימים אך מוגבלים", כתבו, "נפגע כל פעם מחדש במי שינסה להשמיץ או להסיט נגדנו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>