מבצע חרבות ברזל: קבוצת הסייבר WeRedEvils פרסמה הערב (ראשון) הצהרה לפיה חבריה גרמו לפגיעה בתשתיות האינטרנט בלבנון: "שוגרו ביממה האחרונה יותר מעשר רקטות מלבנון, אז החלטנו לכבות לכם את אינטרנט למעל מליון תושבים ופגענו באחת מספקי התקשורת הגדולות בלבנון בניתוק כולל של מערכות אזרחיות ממשלתיות וצבאיות", נמסר.

מבקר המדינה בהתבטאות חריפה: "הממשלה נכשלת בטיפול בעורף"
כאוס בעזה: "מעל 8,000 הרוגים, התושבים לקחו עמם חפצי הישרדות בסיסים" | צפו בהרס הרב

"הזהרנו בעבר את חסן נסראללה מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, אך לצער העם הלבנוני הוא החליט לא לקחת אותנו בחשבון וגורם לעם שלו לסבול, וזו רק ההתחלה וטעימה קטנה ממה שנעשה. ננקוט ביד קשה נגד כל אחד שיפגע או יסיט נגד מדינת ישראל".

קבוצת WeRedEvils הוקמה במהלך השבועות האחרונים, וטענה מספר פעמים למתקפת סייבר על תשתיות באיראן. אתמול הודיעה כי פרצה לשרתי חברת פארס, המספקת תשתיות חשמל באיראן, ואחראית על תחזוקת 15% מרשת החשמל באיראן. 

בסוף השבוע טענה כי פרצה למערכת הראשית של ניהול פרוייקטים של מערכות נפט באיראן. מדובר לדבריהם במערכת שאחראית על אספקת דלק ונפט לכל איראן.

"הצלחנו לשים יד על תוכנות חיוניות ורגישות שלא נפרט לגביהם פה, אנחנו בטוחים שאיראן כבר מבינה את היקף הנזקים שיש לה כרגע. וכפי שידוע לנו וראינו בעבר אסדות וכורים כאלה במקרים מסויימים יכולים לגרום להרס המוני במקרה של דליפות פנימיות או התחממות יתר", כתבו בערוץ הטלגרם שלהם, תוך שהם מציינים כי לצד הקבצים שפורסמו - ישנם קבצים נוספים הנמצאים ברשותם.

מספר שעות מאוחר יותר, הם שיגרו איום נוסף לעבר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "אתה על הכוונת, לא שכחנו אותך, יש לנו שליטה על על רבע מליון מערכות תקשורת ברחבי לבנון".