הכתבה נכתבה בשיתוף Nebius

בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, שירותי ענן הפכו לחלק אינטגרלי מהשווקים העסקיים שבעולם הגדול. ברחבי הגלובוס, וגם כאן בישראל, שירותים אלו מספקים לארגונים, לחברות ולעסקים כאחד כלים טכנולוגיים מהפכניים, המאפשרים גמישות, אבטחת מידע, אחסון ושינוע נתונים ואף יכולת התגברות על אתגרים דיגיטליים גוברים.

נביוס – מי אנחנו
נביוס היא חברה המקנה שירותים רבים בתחום האחסון, הענן והעולם הטכנולוגי ששורר ביניהם. עם מעל לעשר שנות ניסיון, שהחל כבר בניצוציו הראשונים של תחום הענן שהתפתח והתפוצץ בין רגע, אנו מספקים ללקוחות בשוק הישראלי שירותי ענן מתקדמים ואיכותיים. הזרוע הישראלית של החברה – נביוס ישראל – פועל בבלעדיות מתוך השוק הישראלי ומתופעלת על ידי צוות שמבוסס כולו מין השוק המקומי.

למה לרכוש שירותי ענן מנביוס ישראל?
זוהי שאלה אותה כל לקוח פוטנציאלי ישאל את עצמו. אין מה לעשות, השוק העסקי תחרותי ובעל אפשרויות רבות – אפילו כשמדובר בתחום הענן האקסלוסיבי שבאופן יחסי עוד נמצא בחיתוליו. את התשובה לה ניתן על פני מנעד רחב של סיבות. בכל זאת, יש סיבה מדוע נביוס ישראל נחשבת לנותנת שירותי הענן המובילה בתחום ובענף. בפסקאות הבאות שבמאמר זה, נציג את הסיבות השונות מדוע מומלץ לרכוש את שירותי הענן של נביוס ואת הערך המוסף העצום שאנו, כחברה בעלת סטנדרטים בין-לאומיים, מקנים ללקוחותינו.

אבטחת מידע ברמה בין-לאומית
ניצול שירותי הענן של נביוס מקנה ללקוחותינו את היכולת לנשום לרווחה, לשמור על ראש שקט ולהתמקד במה שחשוב – פעילותם העסקית. בכל שלב ובכל רגע נתון בעת ניהול עבודה סדירה, תוך שימוש בתשתיות הענן שאנו מספקים, אנו מתחייבים כי לא יעלה חשש מפריצות אבטחה ומסוגיות ביטחוניות לא רצויות. אנו מגבים התחייבות זו בעזרת יישום פתרונות אבטחה מתקדמים, העומדים בסטנדרטים ברמה הגבוהה ביותר ומתבססים על דרכי פעולה שהשראתן נשאבת משורשים הבין-לאומיים שבחברתנו (עוד על כך בהמשך). נביוס מתחייבת לשמירה על פרטיות הלקוח, על הנתונים שלו ועל המידע שבשימושו ללא רבב, ובכך מסייעת לארגונים רבים – מקטנים ועוד גדולים – להתמקד בעיסוקים החשובים המרכזיים שלהם ולהימנע מהתעסקות בתפל, מבלי לדאוג לסוגיות אבטחת מידע כלל.

מחירים תחרותיים, בכיוון לשוק הישראלי
שירותי הענן שאנו בנביוס מספקים מוצעים במחירים תחרותיים בשוק הישראלי. היות והזרוע הישראלית של חברתנו – "נביוס ישראל" – מבוססת בארץ הקודש ומורכבת מצוות ישראלי לחלוטין, אנו מכירים את הצרכים השונים של החברות הפועלות במדינה, את המחירים המכתיבים את השוק שלה ואת הצורך בשירותים משתלמים ואיכותיים בתחום הענן. מתוך היכרות אישית ואינטימית עם קהל היעד ומשאביו, אנו דואגים לשמור על פרמטר בסיס זה – שמירה על מחירים תחרותיים, בהתאם לצרכי שוק הישראלי.

הלקוח משלם לפי צורך בלבד, לא מעבר
מודל התשלום הייחודי שאנו מציעים מתבסס על קו מנחה בסיסי – הלקוח משלם אך ורק על השירותים שהוא צריך, ולא שקל מעבר. להבדיל מחברות אחרות שמציעות שירותי ענן בחבילות מורכבות מראש, המונעות דינמיות או גמישות, שירותינו נבנים לפי הבנת הצורך המעשי של לקוחותינו. המודולריות של החבילות שאנו מציעים תואמת את כלל הצרכים של הלקוח ודוגלת באופטימיזציה לכלים ולשירותים השונים שידרוש. זוהי הבחירה הנכונה ללקוחות שמעוניינים לשלב שירותים רלוונטיים ולנצל משאבים בהתאמה אישית שתפורה על טיב הפעילות העסקית שלהם. אפשרות זו מקנה ללקוחותינו – בין אם הם חברה גדולה, עסק קטן או תאגיד בסדר גודל עולמי – את היכולת ליהנות משירותי הענן שלנו מבלי למתוח את כיס המשאבים שלהם בצורה שתשבור את תקציבם.

התאמת אישית של סביבת העבודה, לפי צרכי הלקוח
כפי שציינו בפסקה הקודמת, אנו בנביוס מתחייבים להתאים את סביבת העבודה של לקוחותינו לפי צרכיו השונים, תוך התאמה אישית אופטימלית. למעשה, זהו סימן ההיכר הברור שלנו בתחום. עובדה זו משתרעת מעבר לגבולות המחירים התחרותיים ולמודל התשלום האידאלי שאני מספקים ללקוחותינו. היות ואנו מציעים מעל לכעשרות שירותים בתחום הענן, פתוחה בפנינו אופציה לשאיבת כלים ומשאבים שונים למימוש השאיפות והגחמות האינדיבידואליות של לקוחותינו. סביבת העבודה שאנו מציעים ללקוחותינו נבנית על פי שיחות ייעוץ, בהן נבנה תמונת מצב מקיפה של דרכי הפעולה שלהם, לפיה אנו יוצרים את סביבת העבודה המושלמת בהתאמה אישית אופטימלית ומפתה לכל לקוח שיבחר לעבוד איתנו.

ביסוס בשוק הישראלי – הבנת צרכי הלקוח המקומי
אצלנו בנביוס, כחברה בסדר גודל בין-לאומי, יש הבנה מעמיקה בצורך הגובר לשירותי ענן איכותיים ונגישים בכל שוק עסקי – בכל מדינה שלא תהיה. היכלך, הקמנו את הזרוע הישראלית של החברה – "נביוס ישראל". חלק אינטגרלי זה שבחברה מנוהל ומתופעל באופן שוטף על ידי שחקני מפתח שנבחרו בפינצטה, הישר ממאגר אנשי המקצוע שבשוק הישראלי. ביסוס זה מאפשר לנו להקנות ללקוחותינו מענה רלוונטי ומתחשב המבוסס על הבנת השוק הישראלי, בהתייחסות לצרכיו, למשאביו ולפעילותו הייחודית. על כן, נביוס ישראל מציעה את שירותי הענן הטובים והמתאימים ביותר ללקוח הישראלי.

תמיכה טכנית בשפה העברית
היות וביסוס הזרוע נובע ממקור בביסוס מקומי, מובן מאליו כי אנו מספקים שירות לקוחות מלא בשפה העברית. החל משיחות הייעוץ עם לקוחותינו העתידיים, דרך התפעול היום-יומי של הפעילות ההדדית איתם ועד לתמיכה טכנית ברגעים שבהם עולה הצורך – אנו כאן בשבילכם בנגישות, במקצועיות ובאדיבות, בשפה המדוברת במדינת ישראל.

שירותי ענן ברמה בין-לאומית
אנו יודעים כי במטרה לספק שירות איכותי, לא מספיק לגעת במעטפת הנדרשת בהיבט של מחירים, שירות לקוחות, הבנת השוק ופעולה לפיה. מעבר למכלול השירותים העצום שאנו מציעים, ובנוסף לערך המוסף הבלתי מתפשר שאנו שואפים ודואגים לספק ללקוחותינו, אנו מתחייבים גם על עמידה בסטנדרט שירותים שלא נופל משאר השווקים שבעולם הטכנולוגי המודרני. איכות השירותים שלנו מתחיל בשורשי החברה העומקים והעשירים ומתרחב עד להתאמתם לכל לקוח, בצורה הטובה ביותר.

חברה מבוססת מטרה – מהתחלה ועד היום
נביוס מתהדרת בסטטוס שלה כחברת ענן בעלת שם עולמי ובשירותים הייחודיים והמשתלמים שהיא מציעה. למרות עובדה זו, חשוב להבין מאיפה באנו בכדי להבין לאן אנחנו שואפים ללכת. סיפור החברה מתחיל עם מתוך חברה טכנולוגית אירופאית. לאחר שנות פעילות רבות, ובמקביל למהפכת הענן שהתחוללה ברחבי השווקים השונים שבעולם, עלה הצורך בהקמת גוף נפרד למתן שירותים רלוונטיים ואיכותיים גם בענף טכנולוגי זה. מנהיגי החברה הבינו כי זהו העתיד הטכנולוגי של כלל ענפי התעשייה, ועל כן, כי נדרשת תגובה התואמת את סדר גודל השדרוג. מסיפור זה נולדה לה נביוס, ומאז – אנו ממשיכים לספק את השירותים הטובים ביותר, תוך התאמה והסתגלות לשינויים התכופים שבתחום הענן ובעולם הטכנולוגיה שגובל בו.

לסיכום – התשובה לשאלה
במאמר זה, הצגנו את היתרונות הרבים שמציעה חברת נביוס בעת רכישת שירותי ענן בשוק הישראלי. לאחר שהצגנו את ההתחייבות הבלתי מתפשרת לאיכות לה אין שני, את התמיכה והשירות האישי, הנגיש והמותאם אישית ואת מאפייני הקוקלטיב שהינו מניפת השירותים הרחבה שאנו מציעים – נסכם בתקווה שקיבלתם תשובה לשאלה. עכשיו אתם יודעים בעצמכם – "למה לרכוש שירותי ענן מנביוס ישראל?".

הכתבה נכתבה בשיתוף Nebius