קבוצת לוחמי סייבר ישראליים בשם @WeRedEvils, אשר פועלים מאז תחילת המלחמה, טענה כי פרצה היום (שני) למערכות בית החולים "האימאם חוסיין" באיראן המשרת גורמים בכירים ב"משמרות המהפכה".

לעגו לגולדין ושאול: הפרובוקציה של חמאס שפספסתם בתיעוד שחרור החטופים
הבניין קרס מהפצצה: החטוף ששוחרר הצליח לברוח מהשבי - ונתפס שוב

"הצלחנו לקחת מאות אלפי מסמכים, פרטיים אישים, להרוס להם את המערכות הפנימיות ולהצפין אותן יחד עם הגיבויים", כתבו הלוחמים בערוץ הטלגרם שלהם והוסיפו: "נראה שחמינאי ייצטרך לטוס לקבל טיפולים ב'שיפא' בקרוב".

בנוסף הבטיחו: "נדליף חלק קטן ממה שהצלחנו להשיג. השארנו לבית החולים מכתב פתוח עם דרישה לשלם 200 אלף דולר ב-48 השעות הקרובות. אם הם ישלמו - הם יקבלו בחזרה את מפתחות ההצפנה של אותם שרתים שהצפנו. במידה שהם יסרבו - הם ייצטרכו לשאת בנזקים. אם הם יחליטו לשלם, נתרום את הכסף לחיילי צה״ל ומשפחות החטופים".

בחודש שעבר השמיעו לוחמי הסייבר איום מפורש לעבר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. "הפסק את ההפגזות בצפון ישראל, מיד. הינך ידוע בתור אדם שמנסה לרצות את חמאס ואיראן, ומנסה להיכנס למשחק ולרצות את האחרים, ולהראות שאתם יעילים. אך בסופו של דבר, לבנון תמצא את עצמה במלחמה קשה מאוד", כתבו בערוץ הטלגרם שלהם.

"אנחנו, Red Evils, צופים בך מקרוב ואנו נמצאים עמוק במערכות שלכם. אנחנו בנקודה אסטרטגית וחזקה שמאפשרת לנו להשמיד את המערכות שלכם בכל רגע נתון, כולל מערכות צבאיות משוכללות ומתקדמות אשר מבוססות על בינה-מלאכותית. אנו ניצור כאוס שעמך לא ראה עדיין. ראה בהודעה זו כאזהרה, הבחירה היא כולה שלך".