היזם והמיליארדר אילון מאסק הגיע היום (שני) לביקור בישראל, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והגיעו איתו לסייר בעוטף עזה ולצפות ב"סרט הזוועות" משבת השחורה. במהלך הביקור בכנסת, מאסק זכה לשאלה שלא ציפה מסגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי

במהלך ביקורו בכנסת, ראה אותו חבר הכנסת ואטורי, ניגש אליו, לחץ את ידו ושאל אותו מדוע נחסם ברשת החברתית X. לפי הנוכחים שם, היועץ של מאסק מיהר ללחוש לו: "זה מי שאמר לשרוף את עזה".

כזכור, בשבוע שעבר חבר הכנסת ואטורי פרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו בו קרא "לשרוף את עזה עכשיו, לא פחות". הפוסט נמחק במהירות בטענה שהפר את הכללים, וחשבונו נחסם.

מאסק השתתף בסיור בעוטף עזה, כשבמהלכו, הגיעו לבית משפחתו של אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, שנרצח בבוקר שבעה באוקטובר בחילופי אש עם מחבלי חמאס. בהמשך הגיעו לבית משפחת איתמרי, ושמע את סיפורם של לילי ורם איתמרי שנרצחו בטבח. לסיום, עברו ראש הממשלה ואילון מאסק לשכונת הצעירים בקיבוץ, שספגה את מירב האש בזוועות השבת השחורה.

בתוך כך, מאסק נפגש גם עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. נשיא המדינה: ״אנו מוצפים באנטישמיות ושנאת יהודים שמשפיעה על התנהגותם של בני אדם במקומות רבים ברחבי העולם, ולך יש תפקיד עצום. אני חושב שאנחנו צריכים להילחם בזה יחד, כי בפלטפורמות שאתה מוביל, למרבה הצער, יש מאגר רב של שנאה, שנאת יהודים, אנטישמיות. אנו צריכים להילחם בשנאה הזו כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר"