מלחמת הסייבר: קבוצת ההאקרים האיראנית בשם Cyber Toufan Operation ממשיכה לבצע תקיפות נגד ישראל. היום (שבת) הם טענו בערוץ הטלגרם שלהם כי הדליפו קובץ מתוך רשות הטבע והגנים (רט"ג), הכולל את פרטיהם האישיים של למעלה מ-350 אלף ישראלים. 

צפו בתיעוד המשעשע: קופים נצפו מסתובבים בין הבניינים ברצועה
אחרי שהכו באיראן, האקרים ישראלים טענו: "השבתנו נמל תעופה בלבנון"

"הם בטחו בממשלת נתניהו לשמירה על המידע האישי שלהם", כתבו ההאקרים בערוץ שלהם, כאשר בקובץ המדובר ישנם פרטים הכוללים - שם, כתובת, טלפון, מספר הזמנה, מייל ושם חברה - כאשר לא כל השדות מלאים בכל הרשומות.

מרשות הטבע והגנים נמסר: "חברת signature- iT מספקת שירותי פיתוח ותחזוקה למערכת המכירות ברט״ג. עם ההודעה על קובץ הנתונים שדלף הנושא נמצא בבדיקה וטיפול. יש לציין כי רט״ג או signature-iT אינן שומרות פרטי אשראי של מבקרים. הרשות דיווחה לרשות להגנת הפרטיות כנדרש בחוק ופועלת מול הגורמים המקצועיים לטפל באירוע".

בחודש שעבר תקפה הקבוצה האיראנית, ופגעה בחברת אחסון השרתים Signature-IT, המספקת פתרונות לקניה מקוונת ושירותי אחסון לאתרים, ולטענתם השפיעה על כ-40 אתרים אינפורמטיביים שמאוחסנים בחברה זו, שעל פי מה שנמסר מהחברה, רובם מתחום הקניות המקוונות. 

בחברה הוסיפו כי בשרתיה לא מאוחסנים מספרי כרטיסי אשראי, ובמערך הסייבר הלאומי הדגישו עוד כי למרות שמספר משרדי ממשלה רכשו מחברה זו שירות לבניית אתר צד, שהמידע שמופיע בהם פומבי ונגיש לציבור - האתרים הראשיים זמינים לציבור.