סלקום השיקה חבילות סלולר חדשות, בתמחור גבוה יחסית ועם מיתוג בשם 5G Premium. החבילות החדשות מתחילות מתג מחיר של 70 שקל ומגיעות עד 120 שקל בחודש, בתמורה סלקום אורזת מספר שירותים שאמורים לעזור ללקוחות שלה להעדיף את החבילות היקרות והחדשות.

חבילות ה-5G Premium מבוססות על יכולות 5G Slicing, אשר עבורן סלקום ביצעה בחודשים האחרונים הרחבה של קיבולת הרשת. הטכנולוגיה מייצרת למעשה ״נתיב״ נוסף, חדש ו-״מהיר״, אשר מאפשר גלישה במהירות גבוהה במצבי עומס. 

בסלקום אומרים ששילוב טכנולוגיית ה-5G Slicing הוא צעד ראשון לפני המהלך המלא של שדרוג ליבת הרשת שלה והעברתה לענן לטכנולוגיית 5G SA. המעבר אמור להתבצע בהמשך השנה. הטכנולוגיה הזאת עתידה להציע יכולות נוספות עבור שירותי רפואה ותחבורה.

מסלולים עם הטבות נוספות

סלקום מציעה שלושה מסלולים חדשים תחת הכותרת - 5G Premium: מסלול 70 שקל בחודש הכולל חבילת גלישה של 1000 גיגה, מוקד שירות טלפוני ייעודי, שירות תיקונים FIX לסמארטפון ושירות גלישה בטוחה.

מסלול 90 שקל בחודש, הכולל מלבד ההטבות שצויינו, גם הטבה של 50% על חבילת גלישה בשתי הנסיעות הראשונות במהלך השנה ואפשרות להצטרף לביטוח נסיעות לחו״ל באופן אוטומטי. כמו כן, ניתן לקבל כאן טכנאי עד הבית בשירות FIX VIP.

מסלול 120 שקל בחודש כולל גם חבילת גלישה לחו״ל בנפח 2 גיגה ו-50 דקות והודעות. חבילת חו״ל מתחדשת אחת לחודש באופן קבוע.

לחצו כאן לכתבות נוספות באתר The Gadget Reviews