הכתבה נכתבה בשיתוף eSIM ישראל - פורטל המידע המוביל בארץ לטכנולגיית eSIM

מדוע זה צעד חכם לעבור עכשיו לטכנולוגיית איסים?

  1. נוחות שימוש
    טכנולוגיית ה-eSIM נוחה מאוד לשימוש. בניגוד לכרטיסי SIM פיזיים, eSIM מוטמע במכשיר שלכם, ומבטל את הצורך בהחלפה ידנית של כרטיס הסים. תכונה זו הופכת ליתרון במיוחד בעת נסיעה. עם eSIM, אתם יכולים לעבור בקלות לספקי רשת שונים ללא הטרחה של החלפה פיזית של כרטיסי SIM, מה שמשפר את נוחות השימוש.
  2. מחיר
    חבילות eSIM לחו"ל זולות בצורה משמעותית בהשוואה לחבילות הגלישה של חברות הסלולר הגדולות בארץ. ניתן למשתמשים לבחור בדיוק את מה שהם צריכים לפי גודל חבילה, זמן שימוש ומדינה/מדינות בהן מבקרים. גמישות זו בבחירת ושינוי תכניות מובילה לחסכון משמעותי, במיוחד עבור מטיילים ואנשים עסקים  שנוסעים מספר פעמים לחו"ל ויכולים להתאים את התוכניות שלהם בהתאם ליעד ולמשך השהייה.
  3. קו איסים משולב ישראל וחו"ל
    יש חברות סלולר ישראליות בטכנולוגיית איסים אשר מוכרות חבילות תקשרות לישראל (טקסט, שיחות וגלישה בארץ) ובנוסף גם חבילת גלישה בחו"ל. ישנן חבילות יותר מתוחכמות אשר מאפשרות שיחות והודעות טקסט נכנסות/יוצאות בחו"ל באותו חבילה. כלומר בתשלום חודשי למי שנוסע לחו"ל פותר את הצורך ברכישת חבילות  נוספות.
  4. שיפור כיסוי ומהירות
    eSIMs יכולים לספק כיסוי רשת חזק, לעתים קרובות עם גישה למספר רשתות בתוך יעד אחד. בניגוד לחששות לגבי מהירות הגלישה, במיוחד בעת נדידה בחו"ל הטכנולוגיה מאפשרת תמיד התחברות לספק הסלולר עם הקליטה הכי טובה.
  5. ניהול דיגיטלי
    ההפעלה והניהול של eSIM הם דיגיטליים לחלוטין, ומציעים חווית משתמש מעולה. גישה דיגיטלית זו תואמת את הסטנדרט החדש, ומאפשרת למשתמשים לנהל את התוכניות שלהם באמצעות אפליקציות או אתרים ללא צורך לבקר בחנויות פיזיות או לטפל בכרטיסי SIM זעירים שקל לאבד.

סיכום
המעבר לטכנולוגיית eSIM מהווה את הסטנדרט הטכנולוגי החדש בעולם הסלולר. עם קלות השימוש, מחיר זול וקישוריות משופרת, טכנולוגיית eSIM היא בחירה מצוינת עבור כל מי שמעוניין לייעל את התקשורת הניידת שלו, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל. האימוץ של טכנולוגיה זו צפוי להיות נפוץ יותר ויותר לאור הסטנדרט הגבוה החדש שהוא מציב.

הכתבה נכתבה בשיתוף eSIM ישראל - פורטל המידע המוביל בארץ לטכנולגיית eSIM