מוטרדים או סקרנים לדעת מתי המענק יכנס לחשבון בנק? כנסו לאתר ותקבלו עדכון מדויק לצפי תשלום המענק לחשבון בנק. בימים אלו שחיילי מילואים משתחררים וחוזרים לשגרה אט אט, היזמים יונתן סלוק, איש Customer Success בסטארט-אפ Yotpo; דור ויזר, מפתח תוכנה בחברת הסייבר Sysdig; אלון פנחס, מנכ"ל חברת הייעוץ  WeCcelerate פיתחו את מחשבון המענקים לחיילי מילואים ואת העיצוב של המחשבון נעשה על ידי המעצבת UX/UI ירדן גבעוני ופיתחו פיצ׳ר חדש המאפשר לדעת מתי המענק נכנס או צפוי להיכנס לחשבון בנק.

היזמים שפתרו וארגנו את המידע בנוגע למענקי מילואים לתוך מחשבון שנותן מענה בשניות, התפנו לשאלה נוספת שהעסיקה חיילי מילואים רבים לגבי מועד הכניסה של המענקים. לאחר ריכוז מאמץ של מספר ימים מצד היזמים הם הצליחו לבנות פיצ׳ר שעונה על השאלה הזו. אתם מוזמנים להיכנס למחשבון ולהתנסות בפ׳צר.

יש להזין את התאריכים של השירות וכך תדעו מתי הכסף נכנס. "אנו שמחים לראות שמחשבון מילואימניקים תופס תאוצה רבה ונעזרים בו הרבה חיילי מילואים ובני משפחותיהם.", מסרו היזמים. 

"המטרה שלנו במיזם של מחשבון המילואימניקים היא לתת מענה ולאסוף את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר כדי שמשרתי המילואים ובני משפחותיהם יוכלו לממש את זכויותיהם וידעו מה סכום המענק שהם זכאים לקבל ומתי המענק מילואים צפוי להיכנס לחשבון בנק. לצד הפיתוחים הללו אנחנו קשובים לחיילי המילואים ומעדכנים את המחשבון בהתאם לצרכים שמגיעים מהשטח כדי שיהיה מותאם ופונקציונלי עבורם״, הוסיפו.