סדרת ה-Galaxy S24 של סמסונג הביאה את יכולות ה-AI (בינה מלאכותית) למרכז הסמארטפונים של החברה. אם עד היום, היכולות האלו היו שומרות לאפליקציות חיצוניות בתשלום או בכלל לא קיימות, ב-Galaxy S24, סמסונג שילבה את היכולות בתוך המכשיר, כך שכל אחד יוכל ליהנות מהטכנולוגיה החדישה.

 ה-Galaxy S24 מציע מגוון יכולות AI המשולבות בחלקים שונים של הסמארטפון. עשינו לכם סדר, על מנת שתוכלו ללמוד איך לתפעל אותן בקלות.

 Circle to Search היא יכולת המאפשרת במהלך צפייה בסרטונים או תמונות, להקיף אובייקט עם האצבע או העט וזאת תיתן מידע עליו. למשל, כאשר רואים צילום של חבר ורוצים לדעת מאיפה אפשר לרכוש את החולצה או שרוצים לדעת מהו הבניין שנמצא ברקע של התמונה. כל שצריך בשביל להשתמש בה, הוא ללחוץ על הכפתור האמצעי (ואם אתם לא משתמשים בכפתורי ניווט, ללחוץ באותו אזור - אמצע החלק התחתון של המסך) והיא תפעל.

 בתחום הקריאה, נכנסים לקרוא כתבה ואין לכם כוח לקרוא את כולה? לחיצה על אייקון הכוכבים בדפדפן של סמסונג יביא לכם סיכום קצר שלה בעברית. יש גם אופציה לתרגום כתבות משפה אחת לאחרת, אבל זאת לא כוללת עברית. כן, יש כאן תמיכה בספרדית, פולנית, צרפתית, גרמנית ועוד.

 עבור כתיבה, יש מסייע שיודע לשפר את הטקסט שנכתב, כולל דקדוק, היכולת הזאת עובדת בעברית וזמינה דרך המקלדת של סמסונג. היא מאפשרת לשנות נוסח למנומס יותר, מקצועי ואפילו עם אימוג׳י. עבור משתמשים שכותבים באנגלית, התכונה הזאת עוזרת בדקדוק באנגלית, שזאת יכולת נהדרת לאנשים ששולחים מיילים מקצועיים.

Galaxy S24 (צילום: יח''צ סמסונג)
Galaxy S24 (צילום: יח''צ סמסונג)

 Galaxy AI - הקלטת שיחות ותמלול שלהן

 ה-AI של סמסונג גם מאפשר לשוחח בטלפון עם אדם בשפה אחרת (לא בעברית). למשל, במהלך שיחה עם אדם דובר צרפתית, הדיבור שלו יתורגם בצד שלכם בזמן אמת לאנגלית, כך שתוכלו להבין מה הוא אומר. התרגום יכול להיות בקול או בטקסט. משום מה האופציה הזאת לא עובדת כברירת מחדל, צריך לחפש בהגדרות תכונה בשם ״תרגום חי״ ולהפעיל אותה. לאחר מכן, היא תופיע במסך של השיחה.

 סמסונג גם שילבה את ה-AI ב״רשמקול״ שלה, ככה שאם אתם מקליטים שיחה באנגלית (או בשפות אחרות נתמכות), תוכלו לקבל תמלול וגם סיכום שלה, כך שלא תצטרכו להקשיב או לקרוא את כל התמליל.

 גם המצלמה מציעה יכולות AI. מדובר ביכולות עריכה גנרטיבית, לאחר צילום התמונה ניתן להזיז אובייקט, נגיד את הילד ממקום למקום בתוך התמונה, כאשר התוכנה תדע להשלים את החוסר שנוצר בה בעקבות הזזת האובייקט. זה עובד נהדר ומאפשר ממש לשחק עם התמונות, להזיז אנשים מצד אחד לשני ולהעלים אותם. במקרה שהתוכנה מתקשה ליצור רקע נקי שיראה כמו המקור, היא מכניסה אובייקט אחר, שאמור להתאים.

Galaxy S24 (צילום: יח''צ סמסונג)
Galaxy S24 (צילום: יח''צ סמסונג)

 באפליקציית Notes המיועדת לכתיבת פתקים וסיכומים עם עט המגע (S Pen), ״מסייע הערות״ עוזר לארגן ולשפר את ההערות שנכתבו. למשל, עיצוב אוטומטי של הכותרות והפסקאות, סיכום הערות עצמן, יצירת דפי שער על סמך הערה שנכתבה וגם תרגום טקסטים ושיפור הדקדוק שלהם. כרגע היכולות האלו לא זמינות בעברית.

לחצו כאן לכתבות נוספות באתר The Gadget Reviews