בעלי אייפון – היכונו לעדכן: אפל משחררת הערב (שלישי) את גרסת מערכת ההפעלה החדשה IOS 17.4 שמגיעה עם אימוג'י חדש, שיפורים לתכונות ההגנה על מכשיר גנוב, תסריטי פודקאסטים ועוד פונקציות חדשות שמישות. הנה כל מה שצריך לדעת:

פרצופונים חדשים: ראשים מהנהנים ורועדים, עוף החול, פטריה, שרשרת נפתחת ופלח ליים: אלה כמה מהאימוג'ים החדשים שמוצגים בעדכון האחרון של מערכת ההפעלה.

פודקאסטים: באפליקציית אפל פודקאסט יהיו תמלילים עם הדגשת טקסט בסינכרון עם האודיו בשפות אנגלית ספרדתית צרפתית וגרמנית. הטקסט יהיה גם ניתן מעתה לחיפוש. המשתמשים יוכלו גם להתאים את הנגישות על ידי שינוי גודל הטקסט.

האימוג'י החדשים (צילום: מתוך emojipedia)
האימוג'י החדשים (צילום: מתוך emojipedia)

הגנת מכשיר גנוב: התכונה הזו שהוצגה כבר במערכת ההפעלה IOS 17.3 תהיה עם אפשרות להגברת האבטחה בכל המיקומים. כשהתכונה על מכשיר גנוב מופעלת, הגנב לא יוכל להיכנס למכשיר ולנעול את המשתמש מחוצה לו. האייפון ידרוש אימות נוסף כדי לגשת למידע מסויים או לבצע שינויים.

שינויים בחנות האפליקציות באירופה: אפל ביצעה שינויים שיתאימו לחוק השווקים הדיגיטליים באיחוד האירופי. המשתמשים ביבשת יוכלו מעתה להתקין אפליקציות מחנויות אפליקציות חלופיות, לקבל תמיכה למנועי דפדפן אינטרנט אחר ולגשת לשיטות תשלום אחרות. מדובר בשינוי משמעותי באייפון ובמערכת ההפעלה שלו ועשויים להגיע גם למדינות אחרות.

עדכונים נוספים ותיקוני באגים כוללים הצגת זיהוי מתקשר עבור עסקים מאומתים של אפל כולל שם החברה ולוגו, זיהוי מוסיקה שתאפשר להוסיף שירים לספרייה או לרשימת ההשמעה, הכרזה של סירי על הודעות בכל שפה נתמכת, והגדרות חדשות לתקינות הסוללה.