"AI בשילוב אוטומציה יכול לשפר מגוון רחב של משימות ותהליכי עבודה, החל מיצירת תוכן ועד לניתוח נתונים ושירות לקוחות", אומר תומר צוקר, VP of Marketing, בחברת D-ID. "שליטה בכלי ה-AI סוללת את הדרך לעבודה חכמה ומהירה יותר, לשיפור היעילות ולחסכון בעלויות. לדעת איך לעשות יותר בפחות זה בהחלט דבר שיכול לקרוץ למעסיקים פוטנציאליים.

צוקר אומר כי הפוטנציאל של עולם משובץ AI רק מתחיל להתברר. "אנחנו מגרדים את פני השטח והיכולות ימשיכו לגדול בצורה אקספוננציאלית". לתלמידים של היום הוא אומר כי רכישת הכישורים המתאימים כעת: "תכין אתכם טוב יותר לעתיד שבו בני אדם ו-AI יעבדו אלו לצד אלו.

הוא מסביר כי  מודלי שפה - הם הלחם והחמאה של התחום. "זה הבסיס. כלים כמו ChatGPT, Gemini, Claude , Perplexity ואחרים יסייעו לכם ביצירת תוכן, סיעור מוחות, איתור מידע ועוד. הבינו כיצד המודלים האלה עובדים, מהם היתרונות והחסרונות שלהם ומהם ה-Best practices לכתיבת פרומפטים".

בנוסף, הוא מדגיש את נושא העיצוב. "תמונה שווה 1000 מילים. וידאו שווה מיליון. הכירו והתנסו בכלי AI שמחוללים תמונות ווידאו. בעולם העסקי, לניראות יש משמעות קריטית, לא רק מבחינה אסתטית אלא בעיקר ביכולת להעביר מסר באופן מדויק, יצירתי, כזה שיחדור את הרעש, יצור חיבור רגשי ויניע לפעולה.

"אנליטיקה - מעבר מיצירת תוכן לנתונים, האנליטיקה היא בסיס לכל עסק. AI משנה את האופן שבו אנו מנתחים בזמן-אמת נתונים עצומים בהיקפם, ליצור תובנות ותחזיות, ולהציג מידע בצורה ויזואלית וקלה יותר להבנה. פיתוח כישורי AI היום תשביח את הערך שלכם כמקצוענים בעולם העסקי ותבטיח לכם יתרון משמעותי בקריירה.

תומר צוקר (צילום: אנשים ומחשבים)
תומר צוקר (צילום: אנשים ומחשבים)

לאחרונה הוזמן צוקר להעביר הרצאה בנושא AI לסטודנטים בתוכנית הבינלאומית לתקשורת באוניברסיטת רייכמן ""באופן לא מפתיע  גולת הכותרת היתה הצגת הפלטפורמה של D-ID עם דגש מיוחד ל-D-ID #Agents שהשקנו לאחרונה. למי שלא עוקב אחרי העדכונים האחרונים שלי, מדובר באווטרים דיגיטליים מבוססי AI שניתן ״לאמן״ אותם מראש על גוף ידע מסוים והם יכולים לשוחח בזמן אמת עם משתמשים, לקוחות, עובדים וכד׳, ולספק להם מידע, לקדם מכירות, להגיש תמיכה, להציע יעוץ, וכדומה", הוא מסביר.

אך הוא הדגיש כי ההרצאה כללה קריטי, לא רק לסטודנטים אלא לכל מי שעוסק בתחום השיווק. "ההמלצה החמה שלי לסטודנטיות ולסטודנטים היתה חד-משמעית! - ללא רכישת כישורים והתנסות בכלי AI כבר היום, הרלבנטיות והערך שלהם בשוק התעסוקה נמצאים בסכנה.

צוקר הוא גם מרצה באקדמיה ה-AI שפתחה סמסונג בקמפוס של המסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון. זה מסלול בן שישה ימים בו המשתתפים לומדים על השפעות הבינה המלאכותית בעולמות האדריכלות והעיצוב, פרסום, שיווק, כתיבת תוכן וגם אתיקה של הטכנולוגיה החדישה.

ההרצאות מועברים  על ידי מומחים בתחום, ביניהם: אלברט אסקולה, אדריכל ומעצב פנים, עידו איז'ק, צלם ויוצר תוכן, תומר צוקר, סגן נשיא לשיווק ב-D-ID, נטלי זוהר, מרצה, חוקרת מגמות בתהליכי חדשנות, מורן רוזנבאום, אשת קריאטייב וגם אריאלה דניאלי, יועצת ומרצה לחדשנות שיווקית.