ענף החקלאות בישראל ספג מכה קשה עם פרוץ המלחמה, ומאז סובל ממחסור חמור בידיים עובדות בכל הארץ. בעקבות זאת החליטה הממשלה לאפשר העסקה באופן קבוע של עוד 10,000 עובדים זרים בחקלאות. 
 
בהתאם להנחיות מנהלת אגף החקלאות ברשות האוכלוסין וההגירה, "על החקלאי להעביר את שכר עובדיו הזרים לחשבון בנק בישראל על שם העובד, שאין לגורם אחר זכות לפעול בו". 
 
הליך תשלום השכר לעובדים הזרים הוא אתגר מוכר עבור מעסיקים רבים בענף החקלאות. כדי להקל בהליך ולייעל את אופן התשלום לעובדים הזרים, פיתחה חברת הפינטק WorldCom Finance פלטפורמה טכנולוגית בטוחה בשם W PAY לתשלום שכר העובדים בצורה נוחה. 
 
ליאור טוויל, סמנכ"ל מכירות ומוצרים בחברה: "הפלטפורמה הטכנולוגית שאנו מציעים מאפשרת פתיחת חשבונות בנק או לחלופין הנפקת כרטיסי חיוב נטענים עבור העובדים הזרים, אליהם המעסיק יכול להעביר את השכר ישירות באופן פשוט, יעיל ובטוח". 
  
בנוסף, האפליקציה מאפשרת לעובד הזר לרכוש חבילות תקשורת ייחודיות וליהנות משימוש של גלישה באינטרנט ומשיחות והודעות בארץ ולחו"ל דרך חברות התקשורת המובילות בארץ. 
 
ניר בן חמו, סמנכ"ל השיווק: "יצא לנו לשוחח בחודשים האחרונים עם לא מעט חקלאים מהדרום והצפון ואין ספק שהבעיה המרכזית העומדת לנגד עיניהם ברוב המקרים היא אופן תשלום השכר לעובדיהם והסיכון שכרוך בתשלום במזומן או המחאות. הפתרון החדשני שאנו מציעים יכול מאוד להקל עליהם".