אחד הדברים הבולטים בעידן התקשורת הנוכחי, עם הזמינות הגוברת לאינטרנט מהיר, הוא היכולת שלנו לעבוד, לתקשר עם חברים ואפילו לשחק בדרכים באמצעות המכשירים החכמים. דוגמא בולטת לכך זה הטבלט החדש של חברת לנובו, ה-Lenovo Tab P12, שעושה עבודה נהדרת בגישור בין הצרכים הבסיסיים שלנו של עבודה ותקשורת בין חברים ועמיתים, לבין הנאה ופנאי.

נתחיל עם הנוחות, ה-Tab P12 הוא קל משקל (כ-615 גרם) והוא מצויד במסך מגע 12.7 אינץ' ברזולוציית 3K, מוקף מסגרת שחורה דקה ועם גוף קשיח. הוא נכנס בקלות לכל תיק נשיאה, כך שהוא לא מסבך יותר מדי את החיים שרוצים לקחת אותו לדרכים. 

אם רוב העיסוק שלכם בדיגיטל נוגע לתחום העיסוק שלכם, ואתם לא רוצים להיתקע בבית או במשרד, הטבלט הוא הפתרון האידיאלי למי שמחפש נוחות. הוא בעל מצלמה קדמית באיכות גבוהה במיוחד של 13MP, עם מעקב פנים באמצעות בינה מלאכותית וחיישן RGB.

Lenovo TAB P12 (צילום: פרטי)
Lenovo TAB P12 (צילום: פרטי)

גם אם אתם מעדיפים להיות בלי אוזניות כשאתם במגע מול הטאבלט, הוא לא מאכזב עם ארבעה רמקולים JBL המכוונים ל-Dolby Atmos, כך שכל שיחות הוידאו שלכם יושמעו בצורה חזקה וברורה. מה שעוד הופך את המכשיר לנוח לדרכים זה הסוללה החזקה. עם נפח סוללה של 10200mAh, לצד טעינה מהירה, ניתן לעבור מסטרימינג לגיימינג לקריאה ללא הפרעות. 

בנוסף, הטאבלט מגיע עם ה-Lenovo Tab Pen Plus. משופר עם תכונות חכמות. באמצעות העט החכם אפשר להשתמש במכשיר לרישום הערות או שרטוטים ולרתום את תוכנת Nebo הכלולה עבור עריכות מדויקות. מעבר למסך מגע שמרחיב את האפשרויות שלכם לתקשר ולשחק באמצעות הטאבלט, הוא מצויד במעבד חזק במיוחד עם 8 ליבות, מה שהופך אותו לאידיאלי למשחקים.

כדי לוודא שתוכלו לשחק או לתקשר מכל מקום הוא מצויד גם בקישוריות WIFI 6 לחיבור יציב ומהיר. בנוסף יש לו יציאת USB 2.0, מקום לכרטיס מיקרו SD וחיבור בלוטוס. בסופו של יום ה-Lenovo Tab P12 מאפשר לכם ליהנות מחיים כפולים במהלך היום: לעבוד ולשחק במקום אחד. מחיר מומלץ לצרכן 1,849 שקל.