אם אתם חובבי טיולים, צפו לחידושים המלהיבים שגוגל פיתחה באפליקציית מפות: ענקית הטכנולוגיה הציגה שורת עדכונים שמטרתם להסיר חלק מהלחץ בתכנון טיולים, מתוכנות תרגום חדשות ומסלולי טיול המופעלים על ידי בינה מלאכותית בחיפוש ועד להמלצות שנאספו ממשתמשים ברחבי העולם.

מתן כהנא בראיון למוסף מעריב: "אני מכוון לבחירות עוד בשנת 2024"
בזמן שהוא בארה״ב: התרגיל של גלנט לבלימת חוק הגיוס

העדכון החדש זמין בינתיים ב-40 ערים ברחבי ארצות הברית וקנדה והוא יציג מהשבוע הבא למשתמשים רשימות של המלצות מקומות לאכול ולבקר בהם. ההמלצות האלגוריתמיות של גוגל כוללות רשימת "טרנדים" מעודכנת שבועית של אתרים שראו עליה בפופולריות, רשימת מיקומים פופולריים היסטורית, ואפילו רשימות של פנינים נסתרות שכדאי לבקר בהן. האפליקציה תעלה גם רשימת המלצות מה"ניו יורק טיימס", "לונלי פלנט" ואתרים אחרים.

בנוסף מתכוונת גוגל לשלב את הבינה המלאכותית בחיפוש, שתאפשר לחפש מסלולים שלמים לטיולים לפי אפיונים ובקשות. מסלול כזה יכלול מידע שימושי מלא כמו אפשרויות לטיסות ולמלונות לצד הצעות לאטרקציות מקומיות ומקומות לאכול בהם. גוגל אומרת שהיא גם תציג מידע על מיקומים מומלצים כמו מידע עסקי, ביקורות ותמונות. את מסלולי הטיולים ניתן יהיה לייצא לגוגל דוקס ולמייל. 

משרדי גוגל בניו יורק  (צילום: רויטרס)
משרדי גוגל בניו יורק (צילום: רויטרס)

גוגל גם מעדכנת את תוכנת Circle to Search שהציגה בחודש ינואר האחרון עם יכולות תרגום חדשות. הפיצ'ר יאפשר למשתמשים לתרגם את כל מה שמופיע על המסך שלהם, כולל תפריט מקוון או דף של אירועים מקומיים על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הבית והקשה על סמל התרגום. Circle to Search, שזמינה כעת בסדרת Pixel 7 Plus ו-Samsung Galaxy S24, יוצאת השבוע למכשירי אנדרואיד נוספים, כאשר תוכנת התרגום תושק "בשבועות הקרובים", לפי גוגל.