חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת תוכנית נאמנות לגיימרים המונה מעל ל-15 מיליון משתמשים ברחבי העולם, משיקה תחרות גיימינג אונליין ארצית בפעם הראשונה בארץ, למשתמשים שלה. התחרות תתקיים באפליקציה של באפ, שעד כה הורידו אותה מעל 100,000 אנשים בישראל. התחרות בחסות Buffpay, כרטיס האשראי הייעודי לגיימרים, שהחברה השיקה לאחרונה. מדובר במותג הראשון בישראל להרים תחרות מסוג זה.  

האקסלרטור שיכשיר סטארט-אפים ישראלים להשתלבות ב-NASA
כלי ניסיוני חדש: הבינה המלאכותית פוסעת צעד נוסף ואולי מדאיג

התחרות תתקיים בשני המשחקים הפופולאריים ביותר בישראל- פורטנייט וולורנט, תיערך במהלך חודש שלם ותחל בחג הפסח. במסגרתה שחקנים (משתמשי באפ), יוכלו להתחרות מול מיטב הגיימרים בארץ ולזכות בפרסים שבועיים. התחרות מבוססת על מערכת ניקוד כשלכל משחק טבלת ניקוד נפרדת, בכל שבוע 10 השחקנים המובילים בטבלאות התוצאות השבועיות יקבלו 100 נקודות BUFF,  ובשבוע הרביעי והאחרון של האתגר, שלושת השחקנים המובילים בטבלאות הדירוג של Fortnite ו-VALORANT יתוגמלו בפרסים שווים בשווי של אלפי שקלים. 

התחרות תתבסס על מערכת נקודות, שבה פעולות שונות יזכו בכמויות שונות של נקודות. בזמן שהמשתמש במשחק יופיעו התראות המציינות שהוא משתתף באתגר Buffpay Challenge יחד עם התראות על צבירת נקודות לטובת הדירוג שלהם בתחרות. בין הפרסים ניתן למצוא: מקלדת הגיימינג הטובה בעולם- Logitech G Pro X TKL , מיקרופון מקצועי לסטרימרים- Logitech G Yeti G, גיפט קארדים ל-Riot ו-Fortnite בשווי $20 ועוד.

פסטיבל גיימינג בתל אביב ב2018 (צילום: גיל יערי, פלאש 90)
פסטיבל גיימינג בתל אביב ב2018 (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

בנוסף לפיתוח ותפעול תוכנית נאמנות לגיימרים, חברת באפ, מבצעת שיתופי פעולה עם מותגים מובילים, ויוצרת עבורם קמפיינים ייחודיים המשלבים את המותגים במשחקים הפופולאריים ביותר. לדוגמא קמפיין שהושק בתוך משחק פורטנייט עבור חברת P&G לכבוד האולימפיאדה, או קמפיין עם חברת משקאות האנרגיה Monster בתוך משחק League of Legends. החברה עובדת עם מותגים בינלאומיים מכל התחומים בונה ויוצרת להם עולמות חדשים בתוך משחקים קיימים. 

"אנחנו מתרגשים לקיים תחרות גיימינג ארצית אונליין למשתמשים שלנו ולעשרות אלפי הגיימרים בארץ. בפעם הראשונה, גיימרים ללא הבדל גיל, מין, דירוג יוכלו להתחרות אחד בשני, להתבלט מול החברים שלהם ולזכות בפרסים שווים ביותר". אומר מייסד שותף וסמנכ"ל החברה אופיר גרטנר. "כמו כן, זו הזדמנות לחזק את מותג כרטיס האשראי שלנו BUFFPAY בשיתוף עם ישראכרט ולתגמל גם את מחזיקי הכרטיס. באפ הוקמה על ידי גיימרים בשביל גיימרים והתחרות הזו היא עוד דרך שלנו לתמוך בקהילה הגדלה הזו בארץ ולספק להם חווית משחק מצוינת".