חידוש נוסף לווטסאפ: משתמשי אפל יוכלו בקרוב להיכנס לאפליקציה באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע או סיסמא אוטומטית, בלי הצורך להזדהות באמצעות SMS  וקוד זיהוי.

בעקבות אישור הסנאט לחסימת טיקטוק בארה"ב: מה יעלה בגורל האפליקציה?
הבשורה החדשה של אילון מאסק וה-AI: הרובוט שיוכל לסדר לכם את הביצים במקרר ולעשות סקווטים

הפיתוח החדש עליו דיווח מקור המקורב למטא, צפוי להיכלל בגרסת מפתחים המשוחררת לרוב לפני שהגרסה הסופית מוטמעת באפליקציה לקהל הרחב. גרסת מפתחים נועדה לבדוק את הפיתוח על בסיס משתמשים רחב, ולקבל פידבק לגבי תקלות אפשריות.

הכניסה האוטומטית לווטסאפ תתאפשר בכל מכשירי אפל, ובהם אייפון וטאבלטים, היא תמנע את הצורך ב"Log In" ותאפשר כניסה חלקה ומהירה להפעלת האפליקציה לאלה שיצאו ממנה או נכנסו אליה לראשונה. הכניסה כאמור תתאפשר באמצעות זיהוי פנים, זיהוי מגע הקיים במכשירי טאבלט ישנים כמו ה"מיני אייפד", או Passkeys – סיסמאות אוטומטיות למשתמשי אפל המאפשרים כניסה מהירה וישירה לאפליקציות ללא הקלדת הקוד.

וואטסאפ (צילום: רויטרס)
וואטסאפ (צילום: רויטרס)

בחודשים האחרונים דיווחנו על שורת חידושים נוספת עליה עובדים ווטסאפ: בספטמבר האחרון פורסם כי מטא בודקת את גרסת הווטסאפ לאייפדים: מצילומי מסך ראשונים ששוחררו לרשת החיבור לגרסת האייפדים דומה להתחברות וואטסאפ שעל המחשב והוא מתבצע באמצעות סריקת קוד QR לאחריו אפליקציית הווטסאפ מסתנכרנת ישר לחשבון האישי כשהגודל שלה מותאם למסך הטאבלט מבית אפל, ללא צורך להתחברות נוספת.  אפליקציית האייפד של וואטסאפ צפויה לכלול את כל הפיצ'רים המוכרים, כולל אפשרות שיחות טלפון או וידאו. 

ווטסאפ תאפשר בקרוב גם לשלוח ולקבל הודעות גם מאפליקציות אחרות: משתמשי ווטסאפ בגרסת ביטא 2 באירופה כבר יכולים להתנסות בתוכנת המסרים המעודכנת ובהודעות שנשלחות גם מהאינסטגרם, מסנג'ר, סיגנל ואסמס. בשלב זה נראה שהאפליקציה לא תאפשר הודעות מטלגרם, ייתכן בשל דרישות אבטחה.