הבאג שהחזיר לילדות: קשישה בת 101 ממשיכה לקבל כרטיס ישיבה למטוס של תינוק, בשל באג של מחשבי חברת התעופה. צוותי הדיילים מופתעים בכל פעם מחדש כשהיא צועדת אל הקאבינה, כשברישומיהם אמורה להגיע תינוקת.

"לוחמה פסיכולוגית אכזרית": הנשיא במסר בנוגע להפצת סרטוני החמאס
החלפת כוחות וחיסול מחבלים: נמשכת ההיערכות לכניסה אפשרית לרפיח | צפו

פטרישיה נולדה בשנת 1922 והיא נוהגת להזמין טיסות באמצעות בתה ולטוס עמה כבר שלוש שנים, בשל בעיות בהליכה ובראייה מפאת גילה. בכל הזמנה, מקלידה בתה את שנת הולדתה, 1922. אלא שבשל תקלה לא ברורה, מחשבי חברת התעופה ממשיכים "לתרגם" את השנה הזו כשנת 2022. וכך יוצא שברישומי הטיסה מופיעה פטרישיה כפעוטה בת שנתיים.

מדובר ביותר מסתם טעות רישום: באחת הפעמים לצוות השדה לא היתה הסעה מוכנה עבורה בתוך הטרמינל, משום שהם ציפו לתינוקת שאותה ניתן לסחוב בידיים.

אמריקן איירליינס. באג במחשבים  (צילום: AA)
אמריקן איירליינס. באג במחשבים (צילום: AA)

רשת החדשות BBC  דיווחה על התקרית האחרונה כאשר פטרישיה טסה בין שיקגו למישיגן, יחד עם בתה קריס. "הבת שלי הזמינה את הכרטיס באינטרנט והמחשב בשדה התעופה שוב חשב שתאריך הלידה שלי הוא 2020 ולא 1922" היא סיפרה לכתב. "אותו הדבר קרה בשנה שעברה, וגם אז ציפו לילד ולא אליי".

בטיסה אחרת, פטרישיה ובתה המתינו בתוך המטוס לאחר שנוסעים אחרים עזבו, מכיוון שצוות השדה לא ארגן עבורה כיסא גלגלים. "בתי המסכנה נאלצה לסחוב את כל המטען והלבוש שלנו קרוב לקילומטר וחצי משער לשער".

נראה שמערכת המחשוב של שדה התעופה אינה מסוגלת לעבד תאריך לידה כל כך רחוק מהעבר, כך שהוא מקפיץ אוטומטית את גילו של המזמין 100 שנים מאוחר יותר.

פטרישיה שהיתה בעברה אחות, טסה מדי שנה כדי לבקר את משפחתה ולברוח מחורפי שיקגו הקרירים. למרות התקלה, היא סיפרה שבכל המקרים צוות הטיסה של אמריקן איירליינס היו אדיבים ומועילים, למרות הבלבול. החברה עצמה לא הגיבה ל-BBC  על ממצאי התחקיר.