כבר תקופה ארוכה מאוד שאנחנו שומעים שחברת האודיו האמריקנית – Sonos תשיק אוזניות, היום (שלישי) היא סוף סוף הכריזה על דגם ה-Ace. המחיר גבוה יותר ממה שאנחנו רגילים – 2,000 שקל, כאשר במכירה המוקדמת ברשת באג, הן יעמדו על 1,800 שקל.

חברת הסטארט-אפ EVR Motors פותחת מפעל בהודו לייצור סלילים המשולבים במנועים חשמליים שפיתחה לכלי רכב
גבירותי ורבותי מהפך: מברשת שיניים המהפכנית שאתם חייבים לנסות

ה-Ace מגיעות בעיצוב Over Ear העוטף את כל האוזניים, הן כוללות כל מה שמצופה מאוזניות דגל: אודיו מרחבי, סינון רעשים אקטיבי (ANC), מצב שקיפות (Aware Mode) וגם טכנולוגיית TrueCinema אותה Sonos מתארת כ״חווית הקולנוע הביתי המדויקת והסוחפת ביותר האפשרית״.

חיבור עם הסאונד בר של החברה

Sonos היא בעלת אקו סיסטם מכובד של רמקולים וגם ה-Ace יוכל ליהנות ממנו. האוזניות יוכלו להתחבר לדגמים תומכים של סאונדברים של החברה, במטרה להעביר בצורה מהירה את האודיו ביניהם (כך אפשר להמשיך להקשיב לסרט מהאוזניות, כאשר שאר דיירי הבית הולכים לישון). בהמשך השנה, טכנולוגיית ה-TrueCinema תמפה את החלל בו נמצאים לכדי עיבוד מערכת סראונד שלמה לחוויית האזנה מציאותית יותר.

ל-Ace  תמיכה באודיו מרחבי עם דולבי אטמוס, אשר בא לספק צליל עוטף ומפורט וגם לספק מעקב ראש דינמי אחר המשתמש. הן מגיעות עם דרייברים של 40 מ״מ, בלוטות׳ 5.4 ותמיכה באודיו באיכות גבוהה (Lossless Audio).

מבחינת עיצוב, הן מגיעות בגימור מט אלגנטי והן משתמשות בחומרים קלים ועמידים להתאמה אוורירית. כרית האוזן עשויה מ- memory foam רך עם עור טבעוני, בעוד שרצועת הראש וכוסות האוזניים ניתנות להתאמה אישית.

זמן הסוללה של ה-Ace עומד על 30 שעות, כאשר טעינה מהירה של 3 דקות מספקת 3 שעות ניגון.