עוד סממן לצורך התמידי של הגולשים למצוא את הריגוש הבא, ובהתאם לכך גם לצורך של החברות הטכנולוגיות להמציא את האתגר הבא בעולם גלובלי שמשתנה מרגע לרגע ללא הכר. 



מודי, אפליקציה חדשה המשמשת רשת חברתית שמתאימה חוויות על בסיס מצב הרוח ואורח החיים של המשתמש, תופסת בשבועות האחרונים תאוצה וצוברת משתמשים ברחבי הרשת.
 
האפליקציה החדשנית, שזמינה כיום למכשירי אנדרואיד ואייפון, מאפשרת לכם, כמו אחרות מסוגה, לשתף חוויות עם חברים ולגלות דברים חדשים באמצעות הפיד הציבורי שלה. 
 

ברשת הזאת המשתמש בוחר ראשית מצב רוח (Mood), ומודי משיבה במקומות בילוי ואטרקציות שהוכרו על ידי משתמשים אחרים כתואמים למצב הרוח הנבחר. 
 
המטרה באפליקציה הזו היא לקטלג מקומות על פי טעם אישי של המשתמשים השונים. “המרדף אחר חוויות חדשות, המלצות ופעילויות המותאמות לשעות הפנאי מעסיק את רוב האנשים והמשתמשים בטכנולוגיה לא מעט – מה לאכול, איפה לקנות, לנפוש או סתם לבלות בזמננו הפנוי. כדי לספק מענה לצרכים אלו קמה הפלטפורמה”, הסביר עידו שיימן והדגיש כי היא “מאפשרת לכל משתמש להיות מוביל דעה. המטרה היא לתת עדיפות לחוויות האישיות, לחיי החברה שלו ולמשתמשים שמעניינים אותו מבחינת סגנון החיים ולחזור על חוויות טובות כשהן בסביבתו”.