חברת אקטיוויז'ן השיקה את המשחק החדש מסדרת קול אוף דיוטי: Black Ops 4, שמביא לראשונה את חוויית ז'אנר הבאטל רויאל הכה מדובר לאחרונה לכותר המצליח, ועושה זאת בצורה מרשימה.
 
נתחיל מההתחלה. אם אתם קונים את COD מדי שנה בשביל הקמפיינים המעולים שהחברה הזו הוציאה לאורך השנים וכדי לקחת חלק בקרבות היסטוריים או עתידניים באמצעות סיפור מוצלח וקטעי אקשן מרהיבים, אתם תצטרכו לוותר על החוויה. יש סוג של קמפיין קצר וניגע בו מיד, אבל זו לא הליבה בחוויית המשחק בבלאק אופס החדש, שבנוי מושלם למשחקי אונליין.
 
בתחילת המשחק יומלץ לכם, ורצוי שתקשיבו להמלצה, להתחיל בקמפיין הקצר שהכותר מציע עבור כל אחת מהדמויות במשחק, דמויות שאיתן תשחקו במודים של משחקי המולטי פלייר. לא מדובר בסיפור ארוך, אך יש בו מספיק קטעי וידיאו יפים ועלילה מעניינת כדי לתת ערך מוסף למוד שהוא בסופו של דבר מדריך משתמש, שבמהלכו תגלו על היכולות המיוחדות של כל אחת מעשר הדמויות שאיתן ניתן לשחק ואיך זה יכול לסייע לכם כדי להישאר בחיים או להציל את חברכם ליחידה.
 

דמויות המשחק בבלאק אופס 4 הן הכי מגוונות שתוכלו לקבל, וכל אחת תשנה את הצורה שבה אתם משחקים את המשחק ומגיעים ליעד שלכם. כך לדוגמה, אם תחברו את Ajax תוכלו לפנות חדרים בקלילות עם השריון החזק שלו, בעוד שבעזרת הדמות RECON תוכלו לסייע לחברים שלכם לזהות היכן האויב נמצא, והלוחם הוותיק CRUSH יוודא שהיחידה לא תישאר לעולם ללא תחמושת. לכל דמות יש תפקיד מסוים שתצטרכו לקחת בחשבון לפני שתבחרו מאפשרויות האונליין הרבות שיש למשחק להציע, והן אכן רבות.

בלאק אופס 4 מצטיין בכך שהוא מאפשר לכם לבחור בין שלל תת־משחקי רשת שמתאימים לרמת המשחק ולאופן שבו אתם משחקים. אם אתם פחות בעניין של משחק קבוצתי, תוכלו לשחק "פרי פור אול" עד שתהיו האחרונים ששרדו. אם אתם מחפשים להרוג כקבוצה, תוכלו לשחק DEATHMATCH. ואם אתם אוהבים יעדים, יש שלל אופציות, כמו לתפוס עמדות שליטה או גניבת כספים מהיריב. המודים השונים באונליין מתאימים גם לרמות המשחק השונות של המשתמשים, כך שבחלקם תוכלו להיהרג מספר פעמים, בעוד שבאחרים יש לכם רק צ'אנס אחד להשלים את המשימה.
 
גולת הכותרת באונליין היא ההשקה של מערכת הבאטל רויאל אללה פורטנייט לתוך העולם של קול אוף דיוטי עם הגרפיקה, הנשק, הדמויות והממשק הנפלא שלו, שנותן לז'אנר הפופולרי טוויסט שרק הוא עצמו שווה את ההשקעה במשחק החדש. בין 50 ל־100 שחקנים על מפה אחת ענקית שמורכבת מאזורים מעולמות המשחק הישנים בסדרה, מלאים בשלל נשקים ושריונות חדשים, כשהמטרה היא להיות האיש או הצמד האחרון שעומדים. אם זה לא מספיק, הם זרקו גם אזור זומבים מיוחד שבו תוכלו למצוא הרבה נשקים נחמדים, אך גם את מותכם.
הזומבים כמובן גם מופיעים כמוד משחק בפני עצמו, עם שני סיפורים שונים מהזווית העלילתית ומוד חדש שנקרא RUSH שמאפשר לכם לרוץ ממפה למפה ולחסל זומבים מבלי לנסות לפתור פאזלים ולחפש אוצרות או כסף. מאוד מומלץ לעבור את שלב הקמפיין של הזומבים, שתמיד היה תוספת נעימה למשחק המסורתי של קול אוף דיוטי.