חודש נובמבר נחשב לאחת התקופות האהובות בשנה על חובבי הקניות ברשת, ויש אפילו המגדילים ראש ומחליטים להיכנס למעין "עוצר קניות" בתקופה שבין החגים לבין נובמבר. החודש כולל מספר ימי קניות מוכרים יותר (ומוכרים פחות). הראשון הוא ה-shopping il - חגיגת הקניות ברשת של גוגל, בהשתתפות מאות אתרים ישראלים. החגיגה הישראלית מתקיימת בתאריכים 7.11-8.11 והרשתות חושפות בהדרגה את המבצעים שלהן.
מה כדאי לקנות? מוצרים של חנויות שונות ושל חברות ישראליות שמשתתפות בחגיגת הקניות, וכן מומלץ לנצל את הימים האלה כדי להכיר מוצרים חדשים, שבוודאי לא הייתם שוקלים לקנות בשום הזדמנות אחרת. 
יומיים לאחר מכן חל יום הרווקים הסיני - גן עדן למכורי האתרים הסינים כמו עליאקספרס. כל מי שנכנס לאחד מהאתרים האלה בשבועות האחרונים, לא יכל להתעלם מהבאנרים הענקיים המבשרים על היממה הזו, אשר מדי שנה מגיעה לשווי של מיליארדי דולרים. מרבית האתרים יציעו הנחות גדולות על מוצרים רבים, ובחלקם ההנחות יחלו כבר ביום שבת (שעון ישראל), זאת בגלל הפרשי השעות בין ישראל למדינות המזרח הרחוק. 

מה כדאי לקנות? כל מיני אביזרים לטלפון החכם, לטאבלט ולמחשב הנייד - כיסויים, כבלים ומטענים. אביזרים קטנים לקישוט הבית, צעצועים לבעלי חיים, ציוד לבית הספר וביגוד. 
מה לא לקנות? באתרים דוגמת עליאקספרס, מומלץ להימנע מרכישת מוצרי איפור וטיפוח, שכן אי אפשר לדעת האם מדובר במוצר אמיתי או בזיוף (חשוב להדגיש כי חלק מהאתרים פתחו חנויות באיביי, וכן לעיתים יותר משתלם לרכוש מוצרי קוסמטיקה קוריאנית באיביי, על פני האתרים של החברות).
קדחת הקניות לא נרגעת ולחשבון הבנק יש בדיוק 11 ימים להתאושש - שכן השיא של החודש צפוי להגיע בבלאק פריידי, שיחול השנה בתאריך 23.11. המבצעים הגדולים צפויים להימשך במהלך יום שישי ובחלק מהמקרים אף יימשכו עד סוף החודש. עם זאת, מומלץ להשאיר עוד קצת כסף בחשבון הבנק, שכן מיד אחרי הבלאק פריידי מגיע הסייבר מאנדיי - יום שני אשר מרבית ההנחות בו קשורות למכשירי חשמל שונים. 
מה לקנות? הכל. מרבית האתרים ברשת משתתפים בבלאק פריידי, גם אלו שהשתתפו בימי הקניות הקודמים. 
למרות שהכל נשמע טוב ומפתה, יש כמה דברים שחשוב לזכור. ראשית, בשל העומס הרב על שרתי האתרים, יכול להיות מצב שבו ההזמנה לא תתקבל באתר, וכן שהאתר או פייפל ייתקעו. כמו כן, המלאי של המוצרים שרציתם עלול להסתיים עוד לפני שתספיקו להקליד את מספר כרטיס האשראי באתר. בשביל לא להתאכזב, חשוב גם לזכור שיכול להיות מצב שבו החברות יעלו מעט את מחירי המוצרים, כדי שההנחה שתוענק בפועל תהיה פחות משמעותית ממה שנראה בפועל. 

כל מה שנותר לנו לעשות זה להמליץ לכם להכין מראש את רשימת הקניות, לשים לב שלא עברתם את רף תשלום המכס (ובמידה וכן - האם עדיין משתלם לרכוש את המוצר) ולהצטייד בהרבה סבלנות - כי המשלוחים בתקופה הזו, עלולים לקחת יותר זמן בשל ההזמנות הרבות.