אתר הקניות הפופולרי עליבאבא מסר הבוקר (ראשון) כי רף המכירות חצה את מיליארד הדולרים בתוך כ-85 שניות מרגע התחלת המבצעים הרשמית של "יום הרווקים הסיני". עד כה, סכום הקניות שבוצעו עבר את רף 20 מיליארד הדולרים. בליץ הקניות של עשרות האלפים, אשר המתינו לרגע שבו התאריך בלוח השנה יתחלף ל-11.11, עברו את מהירות הרכישות בבלאק פריידי ובסייבר מאנדי ביחד. יום הרווקים הסיני הוא חג לא רשמי בסין, אשר נחגג על ידי הרווקים והתאריך הפך לסמל. 

החברה ציינה את התחלת היום באירוע גאלה חגיגי, שכלל הופעה של הזמרת האמריקאית מריה קארי ושל זמרת סינית בשם סירקו דו סוליל, אשר נחשבת לביונסה הסינית. עוד נמסר מהחברה כי זהו אירוע המכירות האחרון של המנכ"ל והמייסד ג'ק מא, שכן הוא צפוי לפרוש מתפקידו בשנה הבאה. הוא יוחלף עד ידי דניאל ג'אנג, המשמש כיום כמנכ"ל ומנהל בפועל. 

קניות ברשת, אילוסטרציה. צילום: istockphoto
אתר הקניות החל להציע הנחות ביום הרווקים הסיני בשנת 2009, ומאז יום הקניות הפך לפסטיבל של רכישות מקוונות בסין. אתרים נוספים הלכו בעקבות עליבאבא, כאשר אתרים רבים ברחבי העולם בפרט, ובסין בפרט, מציעים הנחות המגיעות לעיתים ללמעלה מ-50 אחוזים. על פי סקרים שונים שבוצעו ברחבי העולם, היפנים, האמריקאים והאוסטרלים הם אלה שעומדים בראש הרשימה של המדינות שביצעו הרי הרבה רכישות בשנה שעברה.