מארק צוקרברג מנכ"ל ומייסד פייסבוק שוחח הלילה (חמישי) עם עיתונאים, והתייחס בין היתר לתחקיר שפורסם היום ב"ניו יורק טיימס" והציג טענות בעייתיות רבות נגד החברה. האירוע נועד לחשוף מדיניות תוכן ונהלים חדשים של החברה, אך המנכ"ל העביר חלק גדול ממנו בהשבה לשאלות הקשורות לתחקיר ולקשר שהחברה קיימה לכאורה עם חברת המחקר דיפיינרס פאבליק אפיירס (Definers Public Affairs), חברה שקשורה לגורמים רפובליקנים ומומחית בהפצת מידע שלילי על יריבים והפצה שלו.

הוא אמר כי "לא ידוע לי קשר של פייסבוק לחברת המחקר, ושיטות העבודה שלה הן דברים שאנחנו לא רוצים להיות מעורבים בהם". המנכ"ל הסביר כי זו שערורייה, אך הדבר לא יגרום לו לעזוב את תפקידו. "לא חושב שעזיבה של התפקיד היא הדרך הנכונה ביותר", אמר וסירב לחשוף האם מישהו יפוטר מתפקידו בעקבות הפרסום. "לא מדבר על הנושאים האלה בפומבי", ציין והגן על סגניתו שריל סנדברג, אשר התחקיר טוען כי היא שכרה את החברה המדוברת: "היא לא קשורה לזה". 
צוקרברג התייחס לדוח השקיפות שהחברה פרסמה וחשף כי "בקרוב יוקם גוף נפרד מפייסבוק שיקבע מהו תוכן ראוי ומה לא". למעשה, כך המנכ"ל טען כי אין לו יכולת או רצון להחליט מה נשאר ומה יוסר מהרשת החברתית. לדבריו, המשתמשים יוכלו לבקש מהגוף להסיר תוכן, או לערער על תוכן שהוסר. במכתב פומבי שפרסם, כתב כי פייסבוק לא צריכה לקבל החלטות לגבי חופש הביטוי בעצמה".

המנכ"ל אמר בשיחת וועידה עם עיתונאים כי "המשתמשים נוטים לקיים יותר מעורבות עם תוכן סנסציוני, שמתקרב להפרת הכללים של הרשת החברתית". הוא הסביר: "אחד השיעורים הגדולים ביותר שלמדתי השנה, היה שכאשר יוצרים קשרים עם למעלה משני מיליארד בני אדם, רואים גם את הטוב וגם את הרע באנושות". לבסוף הוא הכחיש כי החברה קוראת הודעות של משתמשים פרטיים, בהם עיתונאים. "בשום פנים ואופן לא עושים זאת", הדגיש.