הספירה לאחור: מחר נפתח רשמית "בלאק פריידי". חגיגת השופינג העולמית החלה בארה"ב בשנות ה־70, בתור יום מיוחד שבו מתקיימים מבצעי מכירות לרגל חג ההודיה. עם השנים הפך יום זה לתופעה עולמית, וגם בישראל מחכים רבבות אזרחים לגהץ את כרטיסי האשראי שלהם בחנויות ובאתרי הקניות המקוונים בארץ ובעולם.
 
למרות מחקרים שהתפרסמו לאחרונה בארה"ב, ולפיהם חלה ירידה בשנים האחרונות בכמות הקונים שמבקרים בחנויות ביום הקניות הלאומי, המכירות לא ממש ספגו פגיעה בשל העובדה כי חלק גדול מהרכישות נעשות באופן מקוון והמבצעים ברוב החברות יישארו בתוקף עוד ימים אחדים. ההצלחה הגדולה של "בלאק פריידי" נובעת בעיקר בשל המגוון העצום של המבצעים, שכוללים את כל החברות הגדולות בעולם בענפים שונים, ובראשם טכנולוגיה, תיירות, רכב, אופנה ועוד. גם בארץ מאות חנויות משתתפות בפסטיבל אף הן.
 
השנה הודיעה חברת KSP כי המבצעים שלה יהיו בתוקף עד ה־4 לדצמבר, ובמסגרתם ייהנו הלקוחות מהנחות על מאות מחשבים, טאבלטים, טלפונים סלולריים ומוצרים שונים ממגוון קטגוריות. נוסף לכך, החברה תעניק 60% הנחה על המוצר השני בקטגוריות מקלדות, עכברים, אביזרים לגיימרים ועוד.
 

בין המבצעים הבולטים: מצלמת אקסטרים 2018 GoPro Hero ב־699 שקל, 25% הנחה על מוצרי ‏Jabra,‏ ‏Cisco,‏ Edimax ועוד, 10% הנחה על Zenfone 5Z של המותג ‏Asus,‏ 35% על התיקים של ‏Lenovo,‏ ‏CaseLogic,‏ ‏Targus,‏ ‏Miracase,‏ ‏Gold Touch,‏ ‏ו־Joya,‏ 20% הנחה על טלפונים ביתיים של Hyundai,‏ ‏Panasonic,‏ ‏Philips,‏ ‏Alcom,‏ ‏Motorola,‏ ו־Uniden והנחות על הטלפונים הסלולריים של Huawei כדוגמת P20 PRO ו־Mate 20. בחברה הדגישו כי את המוצרים ניתן להזמין אונליין עם משלוח מהיום להיום.

קניות ברשת. צילום: אינג אימג'
קניות ברשת. צילום: אינג אימג'

 
באתר סלקום מציעים הנחות בגובה המע"מ על כל מסכי הטלוויזיה של LG הנמכרים באתר, וכן הנחות על חלק מהסמארטפונים המובילים. כך לדוגמא גלקסי נוט 9 128GB יעלה לכם 3,325 שקל בזמן המבצע לעומת 3,890 שקל מחיר המחירון. מסך 4K של חברת LG בגודל 75 אינץ' יעלה 7,680 שקל לעומת 8,990 מחיר מחירון. מבצעים נוספים על סמארטפונים תוכלו למצוא ברשת דינמיקה סלולר שמציעה הנחות רחבות.
 
כאמור, מגוון הקטגוריות המיוחדות שמתחילות מחר הוא עצום וכולל מבצעים על מוצרים לבית כמו 15% הנחה שמעניקה רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, ו־20% הנחה בחברת "רב בריח" על כל דלתות כניסה ופנים מעוצבות.
 
קבוצת ח.י, המייבאת את מסכי הטלוויזיות של LG, מקררי Hisense, מכשירי הסלולר של Nokia ועוד, מציעה מגוון מבצעים, כגון תנור משולב גז כולל טורבו של Bellers ב־999 שקל במקום 1590 שקל ומקרר 4 דלתות של הייסנס ב־3490 שקל במקום 4590 שקל. כמו כן החברה צופה שמבין מוצרי החשמל הגדולים שהיא משווקת, המוצר הנמכר ביותר יהיה מסך טלוויזיה בגודל 65 אינץ', וזאת לאחר שבשנה שעברה, המוצר הנמכר ביותר במהלך חגיגת המבצעים היה מסך טלוויזיה בגודל 55 אינץ'.

לא רק מוצרים 
 
בתוך כך, חברת הקוסמטיקה MAELYS בחרה דרך מקורית לציין את חג הקניות הזה, והודיעה כי היא מציעה פרסים והטבות ללקוחותיה באמצעות משחק אינטראקטיבי באתר החברה. המשחק מציע בין היתר מארז מסכות ALL IN ONE במתנה, מסכת ישבן B־TIGHT במתנה, קרם עיניים BRIGHT, סרום ‏AGELESS‏, 75 שקל לקניות באתר ו־30% הנחה על כל קנייה באתר.
 
יצוין כי לא רק מוצרים משתתפים בחגיגה. החל ממחר אפשר יהיה ליהנות גם ממגוון טיפולים במחירים מיוחדים, ובמקומות רבים אף ללא עלות -כמו למשל בכפר הקניות והבילויים "מול החוף וילג'" שבכניסה לחדרה. למבקרי המתחם יוצעו עמדות פוט מסאג' ללא תשלום, להרגעת כפות הרגליים לאחר מסע השופינג המפרך.
 

הגיימרים הישראליים הרבים שחיכו בשנה האחרונה לרכוש את המשחקים החדשים לקונסולות ולמחשבים, ימצאו הנחות משמעותיות בחנויות המקוונות של פלייסטיישן, אקס בוקס וסטים.