מנכ"ל "אפל" טים קוק קיבל היום (שני) את אות "אומץ כנגד השנאה" של הליגה נגד השמצה, על פעילותו כמוביל אחדות, מגוון ותהליכי חברתיים. האות האות הוענק לקוק בוועידת "Never is Now" בנושא אנטישמיות ושנאה, המתקיימת בניו יורק, ובהודעה נמסר כי "קוק הוא מנהיג אשר הוכיח כי לקהילה העסקית יש מחויבות להפוך את העולם לטוב יותר עבור כל האנשים". הוא נשא את הנאום המרכזי באירוע החגיגי: "באפל, אנחנו מאמינים שלטכנולוגיה צריכה להיות נקודת מבט ברורה. זה לא הזמן לקשור קשרים, יש לנו רק מסר אחד למי שמנסה להעלות לפלטפורמות שלנו שנאה, מסרים מפלגים או אלימות, והוא שאין לו מקום בפלטפורמה שלנו".
"כבר מהימים הראשונים של אייטונז ועד apple music כיום, אסרנו להעלות מוזיקה המציגה עליונות לבנה. למה? כי זה הדבר הנכון לעשות, וכפי שהראינו השנה, לא נספק במה לתאוריות קונספירציה אלימות. למה? כי זה הדבר הנכון לעשות". קוק התכוון בין היתר ל-infowars של פעיל הימין האמריקאי אלכס ג'ונס, שהוסר מחנות האפליקציות של אפל בתחילת השנה. מרבית נאומו של קוק עסק באמות המוסר שעל פיהן אפל פועלת. הוא חזר פעמים רבות על כך שעל אף שאפל היא חברת טכנולוגיה, הוא מבין שמשימתו חורגת הרבה מעבר לעיצוב חומרה.
עוד אמר קוק: "אפל היא חברת טכנולוגיה, אבל אנחנו אף פעם לא שוכחים את זה שהמכשירים שאנחנו עושים דומיינו על ידי המוח האנושי, נבנו על ידי ידיים אנושיות ונועד כדי לשפר את חיי האדם. אני פחות דואג ממחשבים שחושבים כמו אנשים, ויותר מאנשים שחושבים כמו מחשבים. הטכנולוגיה צריכה להיות על הפוטנציאל האנושי, זה צריך להיות אופטימי". הוא סיכם: "אנחנו מאמינים שהעתיד צריך להיות שייך לאלה הרואים בטכנולוגיה דרך לבנות עולם כולל יותר ומלא תקווה".