הסמארטפון החדש של סמסונג גלקסי A9 - הראשון המצויד בארבע מצלמות בגב המכשיר, הוא בדיוק מה שהבטיח להיות: איכותי, מהיר ובעל יכולות צילום שלא יאכזבו שום צלם חובבני.

נתחיל מהבסיס: הטלפון החכם של סמסונג כולל תצוגת Infinity Display בגודל 6.3 אינץ’, שמאפשרת לראות את כל הסרטים והסרטונים מאחסון המכשיר או מרחבי הרשת באיכות FULL HD. העיצוב של המכשיר יפהפה וכולל מארז זכוכית אחורי בשלושה ממדים. הוא מסופק בצבעים שחור קוויאר, כחול לימונדה וורוד מסטיק, וגודלו מקנה אחיזה ועבודה נוחה ומהירה.

מבחינת ביצועים:
המכשיר, שמחירו עומד על כ־2,399 שקל, אינו נופל משום מתחרה והמעבד שלו, בעל השמונה ליבות העוצמתי, עושה את העבודה ונותן לכם להריץ בשקט את כל האפליקציות האהובות עליכם, לשחק במשחקים, לגלוש ברשתות החברתיות ולצפות בתכנים השונים ללא עיכובים או תקלות.

הפיצ’רים הנוספים, והבסיסיים של המכשיר, כוללים זיכרון פנימי של 128 GB לאחסון תמונות, סרטונים וקבצים שונים, עם אפשרות להרחבת האחסון עד 512 GB באמצעות כרטיס זיכרון מיקרו SD. נוסף לכך במכשיר מובנית תכונת התצוגה התמידית (always on display), המאפשרת גישה מהירה למידע בסיסי כגון תאריך, התראות מזג אוויר, השעה והודעות נכנסות.

אין ספק כי הפיצ'ר המעניין ביותר עבור המשתמש בטלפון הנייד החדש של סמסונג הוא מערך המצלמות החדשני בגב המכשיר והסוללה החזקה שלו - בעלת קיבולת של 3,800 mAh, שמאפשרת עבודה מאומצת במשך רוב היום ללא צורך להיות מחוברים למטען.

מערך ארבעת המצלמות בגב הגלקסי A9, הראשון מסוגו, הוא החידוש העיקרי שיש להביא בחשבון לפני ההחלטה אם לקנות את המכשיר או לאו. הוא מסופק עם מצלמה Telephoto, מצלמה 24 MP, מצלמת עומק ומצלמה אולטרה רחבה, שנותנות מגוון אפשרויות צילום ייחודיות, ובשילוב הפיצ'רים המוכרים כמו ממטב סצנות וזיהוי פגמים, כל אלה מבטיחים שתעלו לרשתות החברתיות תמונות איכותיות.

סלפי, צילום: אינגאימג',


עם זאת, מאחר שמרבית הסמארטפונים כיום כבר מאפשרים איכויות צילום גבוהות, מה שמייחד את ה־A9 הוא, כאמור, מגוון האפשרויות המוצעות לכם לשחק עם המצלמה. גולת הכותרת, בעיני, היא העדשה האולטרה רחבה, כלי יעיל מאוד כאשר נמצאים בטיול ומנסים לתפוס תמונה של נוף מרהיב או של בניין גבוה ולא רוצים להתרחק יותר מדי מהאובייקט או לאבד מאיכות התמונה.

אפשרויות המיקוד השונות של המצלמות מאפשרות להתמקד באובייקטים קטנים ולטשטש סביבם את הרקע בשביל ליצור צילומים מדהימים, המבטיחים תוספת מכובדת של עוקבים באינסטגרם. הבינה המלאכותית במכשיר עושה אף היא עבודה נפלאה בזיהוי אוטומטי של תאורה, חפצים ואנשים, כך שגם אם אינכם מומחים בצילום, עקומת הלמידה עבורכם תהיה קצרה מאוד עד  שתצליחו להשתלט על המערכת. אם במקרה אתם יודעים מה אתם עושים, המערכת נותנת לכם מגוון רחב של פילטרים ואפשרויות תאורה ליצור אומנות באמצעות צילום.

בשוק העצום שיש היום, לטלפונים הניידים קשה יותר ויותר לבלוט ולכן מרענן לראות את סמסונג, כמו מתחרותיה, מתאמצת ליצור עבור לקוחותיה את הדור הבא של יכולות הצילום בסמארטפון. ארבע המצלמות והאופן שבו הן מנוצלות - זו התחלה מעולה.