גולשים אשר לחצו לייק לדף הפייסבוק של עיריית תל אביב הופתעו בוודאי לראות פרסום שהועלה אתמול בלילה, דקה לפני כניסת השנה החדשה, שבו עיריית ירושלים מתויגת. הירושלמים הגיבו לשאלה "ערה" בתשובה: "מה קרה? קצת קר אז נזכרת בי?" שקיבלה כמה אלפי לייקים.
 

הדבר הוביל דפים נוספים להגיב בצורה משעשעת לאורך הלילה, ולנהל דו שיח עם הגולשים. השיא הגיע כאשר סמוך לשעה שמונה בבוקר קופת חולים כללית הגיבה עם טיפים להתמודדות עם הנגאובר וארומה הגיבו עם הזמנה לקפה.

חברת החשמל ביקשה לכבות את האור כי אנשים ישנים ורשת חנויות למטייל הזמינה את העיריות לצפות בזירה במצדה. התל אביבים הגיבו עם צילום מסך מאפליקציית המפות של גוגל עם נתיבי הליכה לרחוב מצדה בעיר, ורשת החנויות הפצירה בה לחצות את הגבול ולצאת מהעיר בעוד שהירושלמים תהו למה לא לראות את הזריחה בכותל? 

מצטרף לא מפתיע הוא הדף הרשמי של צה"ל, שמגיב לשרשורים ויראליים מהסוג הזה. הוא כתב: אפשר כבר ללכת לישון בשקט, חיילי צה״ל שומרים עליכם. רשת המרכולים התל אביבית am pm כתבה: סוף סוף אתן ערות בשעה כזו, מוזמנות לקפוץ למשהו מתוק. בעוד שהדף הפופולרי היגיון של סטודנט הציע לבטל את הלימודים היום. 
הגולשים המשיכו לאורך הלילה והבוקר לתייג ערים, גופים ציבוריים, אישי ציבור ועסקים במטרה לעודד אותם להצטרף לשרשור שמצליח בוודאי להקל את הקימה מהמיטה אחרי לילה עם מעט שינה.


 

בזק הגיבה אף היא שהיא ערה ובירכה את עיריית תל אביב בבוקר טוב, בוקר טוב מתוך הפרסומת המדוברת.