אפל צפויה להשיק השנה שלושה דגמי אייפון, הכוללים כמה תכונות חדשות במערך הצילום. ה"וול סטריט ג'רונל" דיווח במהלך סוף השבוע, כי הדגם היקר ביותר יכלול שלוש עדשות מצלמה בגבו של המכשיר, בעוד ששני האחרים יסתפקו בשתי עדשות מצלמה בלבד. על פי הדיווח, המכשירים יהיו ממשיכי דרכם של שלושת הדגמים הנוכחיים - XS, XS Max ו-XR. זאת, למרות המכירות המאכזבות של ה-XR, הגרסה הזולה יותר שמצויידת במסך LCD במקום OLED. 
מוקדם יותר השבוע, דלפה לרשת תמונה המציגה את המצלמות של דגם האייפון היקר ביותר מבין השלושה:

בתוך כך, the verge דיווח כי אפל צפויה להשיק במהלך השנה את ה-AirPower, משטח הטעינה האלחוטית שהובטח כבר לפני כשנה וחצי. הם ציטטו ציוץ של משתמש בשם chargerlab שציטט גורם בשרשרת האספקה של החברה שמייצרת את המוצר עבור אפל.  אפל הכריזה על המוצר בספטמבר 2017, באותו הערב שבו הושקו יכולות הטעינה האלחוטיות של האייפון 8 והאייפון X. הם טענו כי המוצר יוכל להטעין גם את האוזניות האלחוטיות של החברה וכן גם את השעון החכם שלהם.  
רק השבוע דווח כי אפל קיצצה ב-10% את כמות האייפונים שהזמינה לרבעון הראשון של 2019, אחרי שמאז ההשקה בספטמבר דווח כבר על כמה קיצוצים בהזמנות. בשבוע שעבר דיווחה החברה על הכנסות נמוכות מהצפוי ברבעון הפיסקלי הראשון של 2019 בגלל מכירות מאכזבות של האייפון, בעיקר בסין. מחירו של האייפון XR, 750 דולר, נחשב לאחראי העיקרי לכך, אבל לדברי הגורמים שדיברו עם ה"וול סטריט ג'ורנל" אחת הסיבות שאפל לא מוותר על הגרסה הזו היא שהפרויקט נמצא בתכנון כבר חודשים רבים ויהיה קשה לעשות שינויים.