כחלק מהמאמצים המתמשכים של נטפליקס להפוך את האפליקציה לאינטראקטיבית יותר עבור משתמשיה, החל מהערב (שלישי) האפליקציה תאפשר למשתמשי האייפון לשתף את התכנים שהם צופים בהם בסטורי שלהם. כך נטפליקס למעשה מיישרת קו עם השירות הדומה אשר מוצע באפליקציות ספוטיפיי ושאזאם.
מעתה, משתמשי נטפליקס יוכלו לגשת לאפליקצייה באייפון, לבחור כותר שהם רוצים לשתף, להוסיף פיצ'ר שמותאם להם אישית לסטורי או לשלוח אותו ישירות לחברים. הסטורי יהיה גלוי למשך 24 שעות ויספק קישור שיעביר לאפשרות לצפייה בכותר באפליקציה. פרטיהם האישיים של המשתמשים בשירות זה אינם חשופים לאפליקציית אינסטגרם, אלא, רק הכותר והלינק אותו הם משתפים.
משתמשים אשר יש להם את אפליקציית נטפליקס המעודכנת במכשירי אייפון יוכלו לחפש כל כותר באפליקצייה וללחוץ Share. לאחר מכן, יש לבחור באפשרות "אינסטגרם סטורי" מתוך רשימה של אפליקציות שיעביר את המשתמש ישירות לסטורי שבו הם יכולים ליהנות עם תמונה של הכותר ברקע ומדבקת טקסט שתתווסף אליה. כאשר התמונה מוכנה לפרסום, המשתמשים יוכלו להעלות אותה לסטורי או לשלוח ישירות לחברים בהודעות הפרטיות דרך האינסטגרם. חברים ועוקבים יוכלו ללחוץ על הקישור בסטורי כדי להציג את הכותר באפליקציה באייפון.

בנטפליקס הסבירו: "אנחנו תמיד מחפשים דרכים להקל על המשתמשים לשתף כותרים של נטפליקס שהם אוהבים ולעזור להם לגלות תכנים חדשים לצפייה. אנו מקווים שמשתמשנו ייהנו מהשירות החדש". נטפליקס הוא השירות המוביל בעולם לבידור באמצעות האינטרנט, עם 139 מיליון מנויים בתשלום ביותר מ-190 מדינות.