ארגוני טרור ברחבי העולם משתמשים באמצעי מדיה שונים כדי להפיץ את האידאולוגיה שלהם בצורה קלה ומהירה. בחלק מהפעמים, הגופים הממוסדים כמו פייסבוק, גוגל ואפל מצליחים למנוע את זה, אך על פי תחקיר שפורסם בפורבס, חיזבאללה הצליחו להעלות משחק לחנות האפליקציות, מתחת לאף של גוגל. האתר חשף כי ארגון הטרור עומד מאחורי המשחק למובייל, שקיימת לו גרסה גם למחשב. 
ממבט ראשוני, המשחק נראה כמו משחק יריות קלאסי, כאשר העלילה מתרחשת סמוך למסגד א-סיידה זיינב, בו על פי המסורת השיעית קבורה נכדתו של הנביא מוחמד. על השחקן להגן על המקום מפני מוסלמים קיצוניים אשר מאשימים את המאמינים בכפירה. למעלה מעשרת אלפים אנשים הורידו את המשחק עד כה, והוא זכה לביקורות חיוביות רבות. האתר מדווח כי במשחק נראה שהמטרה שעל השחקנים לחסל במשחק, היא לוחמים של ארגון המדינה האסלאמית דאעש. 

עמוד המשחק בחנות האפליקציות. צילום מסך
בפורבס הצליחו לשוחח עם אחד ממפתחי המשחק באמצעות מייל, והוא אישר שהמשחק פותח על ידי קבוצה של אנשים שמאמינים ש"אותם קיצוניים הם סכנה לכל העולם". הגורם הוסיף: "המשחק הוא בגדר ספר היסטוריה אלקטרוני אשר מתעד את התגוננות מפני הגורמים הקיצוניים", אך סירב להגיב לתשובת האתר בנוגע לזהותו. עוד פורסם כי תחת אותו מפתח בשם “עלי מוסאווי” רשום עוד משחק בשם “The Coming Morning”, המיועד לכל הגילאים ובמסגרתו אתם משחקים ילדים שאמורים להשליך פצצות על טנקים וחיילים ישראליים.

כזכור, חיזבאללה מוגדר כארגון טרור על ידי ממשלת ארצות הברית, והוא עושה שימוש בפלטפורמה של חברה אמריקאית כדי להפיץ את משנתו. על פי האתר, זו הפעם הראשונה שהארגון עושה פעולה כזו, ומצליח למעשה להכניס משחק לחנות האפליקציות של גוגל. כ-48 שעות לאחר הפנייה של פורבס לגוגל, שני המשחקים המדוברים הוסרו.