מגזין "בלומברג" חשף היום (חמישי) את התוכניות של אפל לשנתיים הקרובות: ענקית הטכנולוגיה שוקלת להחליף את חיבור הטעינה של המכשיר - מחיבור הלייטנינג, הגורם לאייפוניסטים רבים להיות מתוסכלים מהחיפוש האינסופי של כבל מתאים. בנוסף היא החליטה ככל הנראה לדחות לשנה הבאה את הוספת חיישן ה-3D המדובר למכשירי האייפון
חיבור הלייטנינג נמצא בשימוש במכשירי אפל מזה כשבע שנים, החל מהדור החמישי של האייפון, ועל פי הפרסומים אפל בודקת מספר אפשרויות של שינוי של חיבור הטעינה של המכשיר. ככל הנראה, המכשירים שיושקו בסתיו הבא יכללו חיבור מסוג USB-C, כפי שנמצא בשימוש במכשירי אנדרואיד הרבים מאוד כיום. 
בתוך כך, החברה מוקדם יותר היום פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון האחרון של 2018, בוא היא רשמה ירדה בהכנסות וברווחיות. על פי הדוחות, ההכנסות של יצרנית האייפון קטנו בכ-5% ל-84 מיליארד דולר. ההכנסות ממכירת מוצרים בכלל ירדו ב-7% וממכירת אייפונים בפרט ב-15%. הרווח התפעולי בשלושת החודשים האחרונים של השנה שעברה ירד ב-11% ל-23 מיליארד דולר ואילו הרווח הנקי פחת בחצי אחוז ל-20 מיליארד דולר. 

בתחילת החודש דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי אפל צפויה להשיק השנה שלושה דגמי אייפון, הכוללים כמה תכונות חדשות במערך הצילום. על פי הדיווחים, הדגם היקר ביותר יכלול שלוש עדשות מצלמה בגבו של המכשיר, בעוד ששני האחרים יסתפקו בשתי עדשות מצלמה בלבד. על פי הדיווח, המכשירים יהיו ממשיכי דרכם של שלושת הדגמים הנוכחיים - XS, XS Max ו-XR. זאת, למרות המכירות המאכזבות של ה-XR, הגרסה הזולה יותר שמצויידת במסך LCD במקום OLED.