סערת הגירושין של מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס מסרבת להירגע. אחרי הפרסומים לפיהם הגורם לפרידה, אחרי למעלה מ-20 שנות נישואין, הוא רומן שניהל לכאורה, הבוקר (שישי) פורסם פוסט שכתב בבלוג ובו טען כי בשבועות האחרונים היה קורבן לניסיון סחיטה מצדו של דייוויד פקר, מו"ל של צהובון וחברו הקרוב של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בזוס האשים את הצהובון, בין היתר, בפעילות לא חוקית וטען שהוא רודף אותו אישית על רקע פוליטי.
האיש העשיר בעולם טען בפרסום כי פקר מאיים לפרסם תמונות אינטימיות שבזוס שלח, לטענתו, לאישה שעימה ניהל רומן. "כמובן שאני לא רוצה שתצלומים אינטימיים ואישיים שלי יפורסמו, אבל לא אשתף פעולה עם האיומים בסחיטה, מתקפות על רקע פוליטי ושחיתות", כתב, "אני מעדיף לקום, לפתוח את העיתון ולראות מה יתפרסם בו". פקר סירב להגיב לפרסומים השונים שציטטו את הבלוג של בזוס. 
כזכור, בחודש שעבר בזוס הודיע כי הוא ואשתו מקנזי עומדים להתגרש אחרי 25 שנות נישואין וארבעה ילדים משותפים. יממה לאחר מכן דווח כי הסיבה לגירושין הוא רומן שניהל עם אשתו של שכנתו, מגישת טלוויזיה לשעבר. על פי הדיווחים, המיליארדר יוצא עם לורן סאנצ'ז, מגישה לשעבר של רשת פוקס ואשתו הפרודה של סוכן העל ההוליוודי פטריק וייטסל. בזוס נצפה בחודש אוקטובר במועדון פרטי יחד עם אישה שזוהתה כמגישת הטלוויזיה לשעבר, כך לפי מקורות.

מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה בן ה-54, וסאנצ'ז בת ה-49 שהיא גם טייסת מסוק, הכירו אחד את השנייה דרך בעלה, סוכנם של מספר כוכבי קולנוע, בהם מאט דיימון, כריסטיאן בייל, קווין קוסטנר ויו ג'קמן. לפי הדיווח, סאנצ'ז ובזוס התקרבו אחד לשנייה לאחר שהיא ווייטסל נפרדו לקראת הסתיו.
 "פטריק ולורן הכירו את ג'ף בזוס ואשתו במשך מספר שנים, מפני שלשני הזוגות יש בתים בעיר סיאטל", אמר מקורב לאתר פייג' סיקס. "אז לורן נשכרה לעבוד באחד הפרויקטים של בזוס כטייסת מסוק. היא צילמה צילומי אוויר עבור בזוס". סאנצ'ז ווייטסל לא הגישו עדיין בקשה רשמית לגירושים.